Friday, Jan 28, 2022

صفحه نخست » برادر ۲۸ ساله نماینده شیراز بدون هیچ سابقه ای مدیر کل شد

modir_012822.jpgبرادر روح الله نجابت نماینده شیراز مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس شد

استان‌وایر - برادر ۲۸ ساله یک نماینده مجلس شورای اسلامی، بدون هیچ‌گونه سابقه مدیریتی، سرپرست اداره‌کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس شده است.

خبرگزاری «ایلنا» در گزارشی که روز جمعه، ۸ بهمن ۱۴۰۰، منتشر شد، نوشت انتصابات فامیلی به شیراز رسیده است و برادر ۲۸ ساله «روح‌الله نجابت»، یکی از نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس در استانداری فارس سمت گرفته است.

«محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس، در این‌باره گفت که «انتصاب آقای نجابت هیچ ارتباطی با برادر وی که نماینده شیراز و زرقان است ندارد.»

او گفت این انتصاب با در نظر گرفتن تمام صلاحیت‌ها و شایستگی برادر نماینده شیراز و زرقان صورت گرفته است.

به گفته استاندار فارس، روح‌الله نجابت و پدرشان برای این انتصاب هیچ‌گونه فشاری به مجموعه استانداری وارد نکرده و «از این انتصاب نیز ناراحت هستند».

همچنین «علی‌رضا پاک فطرت»، رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به اینکه انتصاب فامیلی از گذشته تاکنون وجود داشته، در خصوص انتصاب اخیر در استانداری فارس گفت: «از دولتی که همواره با شعار عدالت روی کار آمده و در هر جمله مسئولان یک کلمه عدالت به کار می‌رود انتظار می‌رود به عدالت توجه ویژه‌‌ای داشته باشد».

او گفته است متاسفانه مسئولان در شرایط فعلی با کنار گذاشتن شایسته سالاری مدیران را بر اساس رفاقت، رابطه، اقوام و گروه‌های اقدام منصوب می‌کنند.

پیش از این مواردی از انتصاب فامیلی در بدنه دولت و شهرداری‌ها، به طور مشخص شهرداری تهران با واکنش گسترده رسانه‌ها همراه شده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy