Friday, Feb 25, 2022

صفحه نخست » سوال از مسیح علی نژاد در باره ساقط کردن عمدی هواپیمای اوکراینی؛ ف. م. سخن

4E89B299-5E25-41E6-A9F5-696B178EDF89.pngمسیح علی نژاد، در نوشته ای خطاب به رضا کیانیان به موردی اشاره کرده است که برای من بسیار حائز اهمیت است. او نوشته:

«اگر فرومایگانی که لباس سپاه به تن کردند و در خفا جلسه تشکیل دادند و تصمیم گرفتند با چند موشک مسافران بیگناه را در هواپیما تکه تکه کنند سخن گفتن توام با خشم و احساسات از جنایت این با منطق شما سازگار نیست؟»

موضوع هواپیمای اوکراینی، موضوعی تلخ و دردناک است که جا دارد تا روشن شدن کامل حقیقت همه به آن بپردازیم، اما برای من -مثل همیشه- آن چه اهمیت دارد، انتشار «حقیقت» است.

دشمنی من با جمهوری اسلامی و سپاه آدم کش پاسداران اش باعث نمی شود تا هر رطب و یابسی را قبول کنم.

در دوران جوانی، ما گول دروغگویان ضد حکومت وقت را خوردیم و مثلا حکومت را در غرق کردن صمد بهرنگی یا «به شهادت رساندن» علی شریعتی یا آتش سوزی سینما رکس یا منفجر کردن بمب اتم در کویر و ایجاد زلزله در طبس متهم کردیم، ولی سال ها بعد، مشخص شد که همه ی این «دروغ» ها از جانب کسانی که مورد اعتماد مخالفان بودند برای «زیاد کردنِ روغن داغ»ِ مخالفت با حکومت صورت گرفته و در نهایت موجب ریخته شدن آبروی دروغگویان شده است.


من به خاطر حقیقت یابی در مورد هواپیمای اوکراینی بسیار تحقیق کرده ام و از هر کس که دم دست ام بوده حتی معتقدان به سرنگون کردن «طبق دستور فرماندهان سپاه» سوال کرده ام که سناریوی ایشان برای انجام چنین جنایتی چه بوده است که تا کنون هیچ مدرک و سند و سناریویی به من ارائه نشده است.

البته مخالفان حکومت دوست دارند نظری شبیه به نظر مسیح علی نژاد را بشنوند و باور کنند و به همین خاطر من تاکنون زیر بار فشارهای شدیدی از جانب این مخالفان قرار گرفته ام ولی وقتی به یاد می آورم که دروغگویان روشنفکرنمای زمان پادشاه فقید چه آبرویی ازشان رفت، ترجیح می دهم مورد تهاجم مخالفان حکومت قرار بگیرم ولی حقیقت را فدای آرامش خودم نکنم.

این که مسیح علی نژاد «صریحا» و به روشنی می نویسد که «سپاهیان در خفا جلسه تشکیل دادند و تصمیم گرفتند با چند موشک مسافران بیگناه را در هواپیما تکه تکه کنند» ادعای بزرگی ست که حتما مسیح بر اساس مدارک و اسناد آن را بیان کرده است.

من به عنوان کسی که پیگیر این مساله است تا کنون به چنین مدارک و اسنادی بر خورد نکرده ام و از مسیح تقاضا می کنم برای روشن شدن افکار عمومی، این مدارک را منتشر کند تا من هم مثل بسیاری از مخالفان حکومت نکبت به این موضوع باور بیاورم و همه جا بنویسم که «سپاهیان در خفا جلسه تشکیل دادند و تصمیم گرفتند با چند موشک مسافران بیگناه را در هواپیما تکه تکه کنند».

تا ارائه چنین اسناد یا دستکم شواهدی، من کماکان علت ساقط کردن هواپیمای اوکراینی را گماشتن عده ای جاهل ذوب شده در ولایت بر سر کارهای مهم و حساس و زدن دکمه پرتاب موشک، به خاطر ترس و استرس اپراتورها از حمله ی امریکایی ها بدون این که در آن لحظه ببینند هیچ عقل و منطقی پدیدار شدن ناگهانی بازتاب هواپیما آن هم در حال اوج گرفتن با بدنه ی بزرگ و سرعت کم بر روی اسکوپ رادار نمی پذیرد می دانم و عمدی بودن این جنایت، تنها از این لحاظ می تواند صحیح باشد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy