Friday, Mar 11, 2022

صفحه نخست » نقش محمدرضا شریفی‌نیا در ضبط ویدئوی دوم داریوش مهرجویی

sharifi_031122.jpgتشکر معاون سازمان سینمایی از محمدرضا شریفی‌نیا به خاطر عقب‌نشینی مهرجویی

ایران وایر - «حبیب ایل‌بیگی»، معاون سازمان سینمایی از «محمدرضا شریفی‌نیا»، بازیگر سینما که در ضبط ویدئوی دوم «داریوش مهرجویی» نقش داشت تشکر کرد.

ایل‌بیگی، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، در یک برنامه تلویزیونی اقدام آقای شریفی‌نیا را «میانجی‌گری و خیرخواهی» توصیف کرده و گفت: «او با آقای مهرجویی کار کرده و خیرخواه ایشان است و مهرجویی هم به او اعتماد دارد و در این مورد لطف کردند و کمک کردند تا آرامش و مراقبت از سلامت ایشان اتفاق بیفتد.»

داریوش مهرجویی، کارگردان سرشناس سینمای ایران که در اعتراض به عدم اکران نوروزی یکی از فیلم‌هایش به اسم «لامینور» اعلام کرده بود که قصد «تحصن» در وزارت ارشاد را دارد، در ویدئویی دیگر در روز پنج‌شنبه، ۱۹ اسفند، با تغییر موضع قبلی اعتراض خود به وزارت ارشاد را «سوء تفاهمی» بر اساس «اطلاعات نادرست» خواند و گفت که حالا «برطرف» شده است.

***

در همین زمینه:

تحلیل کانال کوچه: بوسه تاسف بار دو هنرمند محبوب، بر نعلین ولی فقیه

***

در پی انتشار ویدئوی دوم آقای مهرجویی، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی محمدرضا شریفی‌نیا را «بازجو» خطاب کردند و از نقش او در تغییر موضع این کارگردان و ضبط این ویدئو انتقاد کردند.

این اولین بار نیست که یک شخصیت شناخته‌شده در پی اظهارات انتقادی خود مجبور به اصلاح و تعدیل انتقاداتش در یک پیام عمومی می‌شود.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

«مهدی هاشمی»، بازیگر سرشناس ایرانی هم که چند روز پیش در ویدئویی یک شیشه ودکای روسی را در اعتراض به تهاجم روسیه به اوکراین شکسته بود، روز چهارشنبه، ۱۸ اسفند، در ویدئوی دیگری حرکت اعتراضی‌اش را «تبلیغات یک نمایش جدید» خواند و گفت از این که این نمایش ادامه پیدا کند یا نه اطلاعی ندارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy