Wednesday, Mar 16, 2022

صفحه نخست » خطر موشک زدن به جنگنده های اسراییلی در کمین است! "شما" لطفا سوار هواپیما نشوید!؛ ف. م. سخن

9459DB32-E4C6-4DF0-A410-1A0B022A2CCC.pngکار است دیگر! یکهو دیدی اپراتور موشکی، کفتر چاهی های کن و سولوقون را با جنگنده اسراییلی اشتباه گرفت، موشک را به طرف هواپیمای شما شلیک کرد!

حالا با این چش و چارِ زیبا، می خواهند سپاه «هسته ای» و اپراتور «هسته ای» هم داشته باشند!

البته زمانی که ما جوان بودیم و می خواستیم جلوی بزرگ تر ها حرف بد نزنیم، به جای بعضی چیزها، بعضی کلمات مخفی به کار می بردیم از جمله به جای اصطلاح علمیِ «تستیسیک» (از تستیس انگلیسی)، همین کلمه ی «هسته ای» کاربرد داشت، یعنی به جای این که بگوییم فلان فیلم «تستیسیک» بود، می گفتیم فلان فیلم «هسته ای» بود! این سپاه ی هم که ما می بینیم از اول اش «هسته ای» بوده و این ها تازه یادشان افتاده به این صفت پر معنا متصف اش کنند!

اصن این چیزای ادبی بی ادبی به ما چه! برگردیم سر بحث مان!

در جمهوری اسلامی هیچ چیز بعید نیست! یارو حیفا، دم پر موشک های بالستیک دراز قامت اش است، اربیل عراق را به اسم اسراییل می زند!

کاترین خوشگله ی اسراییلی با ملاهای حکومت روی تشک می رود و کشتی کچ می گیرد، طرف، روی تشک رفتن کشتی گیران ایرانی را با اسراییلی ها ممنوع می کند!

اپراتور روی اسکوپ رادارش می بیند یکهو یک هواپیمای غول پیکر از هیچستان ظاهر شده، دکمه را فشار می دهد آن را به اسم جنگنده ی امریکایی می زند!

خلاصه خر تو خر عجیبی ست! من به عنوان یک نویسنده انسان دوست، وظیفه دارم دائم آژیر خطر بکشم! صدایی که می شنوید آژیر قرمز ف. م. سخن است لطفا سوار هواپیما نشوید!

الان هم که دم عید است و دست به ضایع کردن نوروز باستانی توسط «آقایان» معرکه است!

بگذارید من هم کمی دچار توهم توطئه شوم و هشدار بدهم که این ها برای خراب کردن شادی ایرانیان ممکن است دست به هر کاری بزنند از جمله زدن هواپیما!

راستی خبر رسیده که کاترین خوشگله یجوری آقایان را تهدید کرده که دیگر نُطُق نمی کشند!

شب عیدی بد نیست تا فاجعه ای رخ نداده ایشان کمی فیلم و ویدئو برای ما پخش کند کمی بر شادی مان افزوده شود!

مرسی!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy