Monday, Apr 11, 2022

صفحه نخست » زنان بزک کرده از تبلیغات تلویزیونی حذف شوند

akhoond1_041122.jpgانتقاد عضو خبرگان از بکارگیری زنان بزک کرده در تبلیغات تلویزیون | استفاده از دختران در مغازه‌ها محصول جاهلیت مدرن است

ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان رهبری، با انتقاد از حضور «زنان بزک کرده» در تبلیغات تلویزیونی گفت: در برخی از تبلیغات صدا و سیما متاسفانه از زنان و دختران بزک کرده برای تبلیغ کالا استفاده می‌شود در حالی که جایگاه زن بالاتر از آن است که وسیله‌ای برای سودجویی تجار و صاحبان کالا باشد.

به گفته ابوالقاسم دولابی، ترویج ازدواج سفید، ترویج همجنس‌گرایی و ازدواج با حیوانات و زندگی مشترک دختر و پسر زیر یک سقف بدون تعهدات شرعی محصول جاهلیت مدرن است که باید به واسطه ترویج و گسترش عقلانیت دینی با آن مقابله کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در زمان جاهلیت فرزندان خود را به تصور اینکه عامل فقر بشوند به قتل می رساندند و امروزه هم عده ای از فرزند دار شدن خودداری می کنند و یا اقدام به سقط جنین می کنند که مبنا همان مبنای جاهلیت گذشته است که در قالب جاهلیت مدرن بروز پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: عقلانیت دینی می گوید روزی به دست خداست و به سبب تصور کم شدن روزی نباید از فرزند دار شدن خودداری کرد در حالی که جاهلیت مدرن خلاف این مسئله را ترویج می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شرب خمر در مجالس عروسی، شهوت پرستی و شهوت رانی در فضای مجازی و حقیقی، تبدیل شدن زنان به کالاهای جنسی، حضور زنان با لباس های نیمه عریان در معرض دید مردان، برخورد ابزاری با جنس زن از دیگر مصادیق بارز جاهلیت مدرن است که متاسفانه در حال ترویج در جامعه است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy