Saturday, Apr 23, 2022

صفحه نخست » حمله تروریستی به خودروی حامل فرمانده ارشد سپاه در زاهدان

sepah_042222.jpgحمله خودروی حامل ۴ سرنشین به خودروی فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان / محمود آبسالان محافظ او و فرزند جانشین فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید / معاون استاندار: تعدادی دستگیر شدند / هیچ کسی مجروح نشده؛ بقیه افراد درگیر با عملیات سالم هستند

مهر: معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات جدید درگیری در محل ایست و بازرسی زاهدان از دستگیری تعدادی از عوامل این حادثه تروریستی خبر داد.

علیرضا مرحمتی بامداد شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: در جریان درگیری در محل ایست و بازرسی زاهدان «محمود آبسالان» فرزند سردار «پرویز آبسالان» جانشین سپاه سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: در رابطه با این حادثه تاکنون تعدادی دستگیر شده‌اند و اقدامات اطلاعاتی در حال انجام است که متعاقباً نتایج آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

بنابراین گزارش، بامداد روز شنبه خودروی سردار «حسین الماسی» فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان مورد حمله یک خودروی حامل چهار سرنشین قرار گرفت که براثر این حادثه تروریستی «محمود آبسالان» محافظ وی به شهادت رسید.

1245426_818.jpgمحمود آبسالان

***

بیشتر بخوانید:

تیراندازی به خودروی فرمانده تیپ ۱۱۰ سپاه در سیستان و بلوچستان

بی بی سی - رسانه‌های ایران گزارش داده‌اند در اولین ساعات روز شنبه، خودروی حامل حسین الماسی، فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان هدف حمله مسلحانه قرار گرفته است.

به گزارش این رسانه‌ها مهاجمان مسلح به سمت خودروی سپاه تیراندازی کرده‌اند که در جریان آن محافظ این فرمانده سپاه کشته شده است.

مقام‌های رسمی فرد کشته شده را محمود آبسالان، فرزند پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه، در تیپ سلمان فارسی معرفی کرده‌اند.

رسانه‌های نزدیک به حکومت در ایران می‌گویند حسین الماسی در این حمله آسیبی ندیده است.

اما در شبکه‌های اجتماعی شایعات تایید نشده‌ای درباره زخمی و بستری شدن حسین الماسی منتشر شده است.

کانال تلگرامی رصد بلوچ یک فیلم ویدیویی منتشر کرده که به گفته این کانال ترخیض جسد محمود آبسالان از بیمارستان را نشان می‌دهد. بی‌بی‌سی فارسی این ویدیو را راستی‌آزمایی نکرده است.

این کانال تلگرامی نیز نوشته است حسین سلامی فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی به شدت زخمی شده و پزشکان محلی توصیه کرده‌اند که به تهران منتقل شود.

معاون امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان به خبرگزاری ایرنا گفته است هیچ کس در این درگیری زخمی نشده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy