Saturday, Apr 23, 2022

صفحه نخست » جناب زیباکلام! شما هم ظاهر و باطن تان یکی نیست!؛ ف. م. سخن

33827D74-E595-44B5-A51A-A4599B35CDAD.pngآقای صادق زیباکلام، اخیرا به خبرگزاری ایلنا فرموده اند:
«اینکه من ایرادی را مشاهده نمی‌کنم فرزندم برای خرید به خارج از کشور برود برای این است که مانند مسئولی شعار مرگ بر سرمایه‌داری نمی‌دهم و معتقدم مشکلی که برای برخی مسئولان به وجود آمده است این است که چون به خلوت می‌رسند یک کار دیگر می‌کنند. ظاهر و باطن‌شان یکی نیست ظاهرشان یک چیز است و باطن‌شان چیز دیگر و برخی از مسئولان اینگونه هستند.»

به این گفته ی جناب زیباکلام باید به صدای بلند خندید!

ایشان چنان از موضع حق به جانب از مسوولان انتقاد می کند که خواننده تصور می کند یکی از منتقدان جدی حکومت به قصد تحذیر و ترغیب به درستکاری حکومتی ها این کار را انجام می دهد.

باید خدمت ایشان گفت که اولا هیچیک از مسوولان شعار مرگ بر سرمایه داری نداده و نمی دهد و اتفاقا حکومت نکبت، به بدترین نوع سرمایه داری، که سرمایه داری واسطه گر و زالو صفت است، طی چهل سال گذشته اجازه ی رشد کامل داده به گونه ای که امروز زالوهای درشت خون آشام تمام پیکره ی کشور را پوشانده اند و به مکیدن آخرین قطره های خون این کشور و مردمان اش مشغول اند.

ثانیا جناب زیباکلام، و هر کس دیگری که این مملکت را با این وضعیت، با این رهبر و رییس جمهور و مجلس و قوه ی قضاییه برای ما ساخته است یا نقشی در ساختن آن داشته است، بسیار بیجا می کند که ایرادی در سفر خارج رفتن فرزندش و خرید کردن در کشورهای خارجی نمی بیند.

بچه های مردم در ایران باید با هزار مشکلی که همین خارج رو ها برای شان درست کرده اند بسازند و فرزندان جناب زیباکلام و مسوولان گردن کلفت نظام، با ثروتی که قطعا از رانت پدر مادرهای شان نشات گرفته، برای خرید به خارج بروند و جناب زیباکلام ایرادی در این مساله نبیند.

ایشان در بخشی دیگر از فرمایشات شان می فرمایند:
«بسیاری از نسل‌های جدید به واسطه وضعیتی که در کشور به وجود آمده است نمی‌خواهند در داخل کشور زندگی کنند. نکته جالب این است که فرزندان مسئولان هم همین طرز تفکر را دارند مانند فرزند خانم ابتکار، آقای لاریجانی و بسیاری دیگر یعنی همان طور که فرزندان یک فرد عادی ممکن است دوست دوست داشته باشد به خاطر فضای سیاسی، اجتماعی ، فکری و فرهنگی در خارج از کشور زندگی کند، فرزندان مسئولان هم نمی‌خواهند در کشور زندگی کنند.»

عجب!


گمان می کنم کسانی که این فرمایش جناب زیباکلام را می خوانند، از میزان وقاحت ایشان در شگفت می مانند!
فرزندان مسوولانی مثل لاریجانی و ابتکار، به واسطه وضعیتی که در کشور به وجود آمده نمی خواهند در داخل کشور زندگی کنند؟!

با عرض معذرت این فرزندان و پدر مادر های این ها که با پول مردم ایران چاق و چله شده اند و هزینه های کمر شکن سفر به خارج را از کیسه ی مردم می پردازند، بسیار بسیار غلط می کنند که نمی خواهند در کشوری که پدر مادر نامحترم شان به این روز انداخته زندگی کنند.

چطور است که مردم فلک زده ی ایران باید در «بهشت» برینی که آقایان و خانم ها برای ما درست کرده اند زندگی کنند، ولی آقازاده های نازنازی نتوانند در این بهشت بمانند و طعم بهشتیِ این کشور را بچشند؟!

نه جناب زیبا کلام!

حضرت عالی عادت دارید به خرابکاری هایی که کرده اید و رهبران تان کرده اند -همان رهبرانی که برای باقی ماندن شان حاضرید اسلحه دست بگیرید- هار هار بخندید و با نیش باز از کنار این گونه صحبت های بحق بگذرید.

خاطر مبارک تان هست که در برنامه ی جناب شهرام همایون به موضوع ویدئویی که در ابتدای انقلاب پر شده بود و جناب عالی رهنمود می دادید که صنعت ایران مونتاژ است و اگر ما ۵۰ سال هم عقب برویم باید به استقلال صنعتی برسیم قاه قاه می خندیدید و این صحبت ها برای تان نوعی تفریح بود؟

خاطر مبارک هست سخنان تان در مورد حفظ جمهوری اسلامی که از کنار این هم بی این که خود را آلوده نشان دهید عبور کردید؟

حالا هم که جواز سفر فرزندان خودتان و آقازاده ها و خانم زاده ها را به فرنگ برای خرید صادر می کنید و دم از یک رنگی می زنید!

نخیر آقا!
شما یک رنگ نبوده اید و نیستید. شما آمده اید تا سر مردم را با حرف های دلخوشکنک گرم کنید. اتفاقا یک رنگ کسانی مثل علم الهدی و دار و دسته ی آخوندهای تندرو هستند که همان که هستند می نمایانند، و ما هم تکلیف مان را با آن ها می دانیم که باید با زور آن ها را از اریکه ی قدرت به زیر بکشیم و یکی یک بیل و کلنگ برای آباد کردن کشورمان به دست شان بدهیم.

اما افرادی امثال جناب عالی که مارهایی خوش خط و خال و به ظاهر بی آزار هستند برای ایران و مردمان اش بسیار خطرناک ترند چون مردم، تکلیف شان را برای مبارزه با آن ها نمی دانند. فردا هم، اگر حکومت عوض شود، شماها اسلحه تان را که برای حفظ نظام در دست گرفته اید بر زمین می گذارید و با کلام زیبا و نیش باز، به میانه میدان می پرید و ادعا می کنید که این شماها بودید که حکومت را سرنگون کردید.

به دختر خانم های محترم تان بفرمایید، صلاح است که در همان خارج بمانند چون اگر روزی وضعیت این کشور کن فیکون شود، معلوم نیست که آن ها هم در اثر خشم بی حد مردم به سرنوشت تلخ پدرشان دچار نشوند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy