Saturday, Apr 23, 2022

صفحه نخست » خشم کارگردان به سانسور فیلم درخت گردو + بخشی از سکانس حذف شده

film_042322.jpgبه گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدحسین مهدویان کارگردان «درخت گردو» در یادداشتی نوشت:

«بخش کوتاهی از فیلم سینمایی "درخت گردو" بدون اطلاع بنده از نسخه‌ آنلاینی که در حال نمایش است، حذف شده. دلیل‌اش را نمی‌دانم. دست‌ بردن در نسخه‌ی نهایی فیلم، بدون اجازه و حتی اطلاع من بوده.

برای حفظ اصالت نسخه‌ آنلاین فیلم، بخش حذف شده را منتشر می‌کنم. عزیزانی که از نسخه‌های دیجیتال فیلم استفاده می‌کنند، لطفا محبت کنند و به هر شکل که می‌توانند بخش حذف شده را به فیلم برگردانند.

لازم است یادآوری کنم این بخش از فیلم در نسخه‌ مورد تایید شورای پروانه نمایش وجود دارد و حذف آن عملی غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای است.»

فیلم سینمایی «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان از ۵ فروردین به صورت رایگان در تلوبیون پلاس به نمایش در آمده است.

اطلاعیه تلوبیون: متاسفانه بر اثر یک اشتباه دیالوگ خاصی از فیلم درخت گردو در نسخه منتشر شده حذف شده که ضمن عذرخواهی اکنون نسخه قانونی و دارای مجوزهای رسمی این فیلم سینمایی در تلویبون پلاس بارگذاری شده و قابل دسترسی برای عموم مخاطبان است.

***

درخت گردو فیلمی ایرانی در ژانر درام به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی محصول سال ۱۳۹۸ سینمای ایران است. فیلمنامه این اثر توسط ابراهیم امینی و حسین حسنی نوشته شده‌است. این فیلم از فیلم‌های راه‌یافته به بخش اصلی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است. مهدویان سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و پیمان معادی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب و مینو شریفی بازیگر نقش مریم نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن گردید.

بازیگران: پیمان معادی، مینا ساداتی، مینو شریفی و مهران مدیری



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy