Wednesday, Apr 27, 2022

صفحه نخست » با رد شکایت خانواده خمینی علیه حسین دهباشی، مصرف بی‌رویه احمد خمینی تایید شد

beit_020822.jpgحسین دهباشی، مستندساز، در توییترش اعلام کرد شکایت موسسه نشر آثار روح‌الله خمینی و حسن خمینی از او مبنی بر نشر اکاذیب و توهین به احمد خمینی رد شده است. او پیشتر گفته بود دلیل مرگ احمد خمینی «مصرف بی‌رویه» مواد مخدر بوده است:

دهباشی نوشت: پس از توئیت در خصوص حاضران در عکس ورود امام خمینی ره به مهرآباد (۱۲بهمن۵۷) و شکایت موسسه نشر آثار و آقای حسن خمینی از این‌جانب مبنی بر نشر اکاذیب و توهین به مرحوم سید احمد خمینی، دادگاه محترم - با توجه به دفاعیات و مستندات - رای نهایی به رد اتهام و منع تعقیب نگارنده داد.‌

با احضار، تفهیم اتهام، اخذ دفاعیات، آزادی به قید کفالت و بررسی پرونده اینجانب، بازپرس محترم رای به منع تعقیب داد ولی با عدم پذیرش و اعتراض دادستان محترم، امر به دادگاه حل اختلاف ارجاع شد که با بررسی مجدد و مطابق حکم قطعی قاضی محترم مبنی بر تایید رای بازپرسی، پرونده مختومه شد.

صمیمانه و بار دیگر از دوست‌داران مرحوم یادگار امام راحل -از بابت آن‌که مطلب مذکور باعث آزردگی خاطر ایشان گردید- دل‌جویی شده و پیشنهاد می‌شود از این پس -و مقدم بر شکایت از مورخین- شجاعانه و صادقانه خود در شفافیت حوادث تاریخی پیش‌قدم شده و راه بر شبهات مبهم و نادرست ببندند.

در همین زمینه:

بیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قصد دارد از حسین دهباشی بابت توهین به یادگار امام شکایت کنند

به گزارش فارس، حسین دهباشی سازنده فیلم انتخاباتی حسن روحانی در سال ۱۳۹۲ امروز طی مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر با ضمیمه کردن عکس ورود امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران به نحوه مرگ افراد حاضر در این عکس پرداخت.

وی در این توئیت، به طرح شائبه‌ای بی‌سابقه درباره علت درگذشت مرحوم سید احمد خمینی فرزند بنیانگذار جمهوری اسلامی پرداخت که این موضوع، واکنش‌هایی را در فضای مجازی به‌دنبال داشت.

4641067.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy