Thursday, May 12, 2022

صفحه نخست » فرمانده سپاه: در حال جراحی اقتصادی هستیم، جراحی سختی هایی دارد که ما در این سختی ها برای آرامش (وحشت و سرکوب*) مردم در صحنه هستیم

salami_051222.jpgبه گزارش دیده بان ایران؛ سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در جشنواره کشوری اسوه در مشهد اظهار داشت: هر بنای عظیمی بر ستون های مستحکمی باقی و استوار است و رمز بقا بناهای عظیم تکیه بر استوانه های مستحکم است.

وی با تاکید بر اینکه شیطان به صورت مستمر در کمینگاه صراط مستقیم ایستاده، تشریح کرد: دین خدا به خودی خود روی زمین پیاده نمی شود، پیاده سازی حدود و احکام الهی، حاکمیت نیاز دارد و حاکمیت قدرت و تکامل می خواهد چون دشمن به صورت مستمر جبهه می سازد، مسیر و راهبرد را تغییر می دهد.

وی خاطرنشان کرد: سختی هایی که در این 4 دهه بر ملت، اسلام، انقلاب و نظام ما تحمیل شده، سختی هایی منحصر بفرد و برای ملت های معمولی غیرقابل تحمل و غیر قابل عبور بوده ولی برای ملت ما به دلیل دو عنصر اساسی است و ولایت فقیه بود که کشور را در محاصره، تحریم، فشار، تهاجم فرهنگی، عملیات های شدید رسانه ای، جنگ های نیابتی و... به پیش برد و هدایت می کرد و امروز نیز این مسائل ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اعتقاد دارند که پایگاه های مقاومت یک واحدهای راهبردی هستند که باید احیا و تقویت شوند و پیگیر این امر هستند، اذعان کرد: هر پایگاه یک نظام اسلامی کوچک در مقیاس محله است که وقتی این نقاط منفصل از هم را به هم متصل می کنیم بنا پایدار می ماند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه هر چه صحنه سخت تر می شود نیاز به حضور بسیج بیش از گذشته احساس می شود، عنوان کرد: امروز دشمن فشار را در حداکثر توان ممکن وارد کرده و شرایط جهانی هم تغییر کرده است و ما در ایستادگی برنده این میدان هستیم.

فرمانده کل سپاه همچنین در ادامه تاکید کرد: امروزه در درون قدرتمند شده ایم و در حال جراحی اقتصاد هستیم و مطمئناً این جراحی سختی هایی دارد و بسیجیان باید به کمک مردم بشتابند تا مردم با بودن بسیجیان آرامش (وحشت*) پیدا کنند چون بسیجیان مظهر آرامش (سرکوب*) و امنیت برای مردم هستند.

وی افزود: بسیجیان باید در این جهاد پیش رو قوی تر به میدان بیایند و پیروز میدان باشند چون بسیج رمز عبور ما از سختی ها و رمز حیات عزتمند مسلمین و شکست دشمنان است.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy