Monday, May 23, 2022

صفحه نخست » یکی از مقامات سپاه‌: حدود چهار هزار نفر از فرزندان مسئولان جمهوری اسلامی در غرب زندگی می‌کنند

mirian.jpg بی‌بی‌سی فارسی - سرتیپ مرتضی میریان، رئیس اداره عملیات زمینی سپاه پاسداران امروز در برنامه صبحگاهی شبکه یک تلویزیون ایران، با اشاره به اینکه "حدود چهار هزار نفر از فرزندان مسئولان جمهوری اسلامی در غرب زندگی می‌کنند" گفت که "باید آنها رصد شوند تا در آینده هیچ کدام مسئولیت مدیریتی نگیرند. "

آقای میریان در سالگرد آزادسازی خرمشهر برنامه زنده تلویزیون ایران با انتقاد از تاثیر مشکلات مدیریتی بر میزان مهاجرت جوانان از ایران گفت: "زمان جنگ کدام فرمانده جنگ، خانواده‌اش پیش صدام زندگی می‌کرد؟ می‌گویند امروز نزدیک ۴ هزار فرزند برخی از مسئولان در آمریکا، اروپا و کانادا زندگی می‌کنند. واقعا باید آنها رصد شوند؛ آینده یک کدام از اینها در این کشور نباید مسئول شوند. کسانی که از بچگی در خارج دارند تربیت می‌شوند، هیچ مسئولیتی در آینده کشور نباید بگیرند. "

ٰآمار دقیقی درباره تعداد فرزندان مسئولان حکومت جمهوری اسلامی در خارج از ایران موجود نیست اما پیشتر پمپئو، وزیر خارجه وقت و هوک، نماینده ویژه وقت دولت در امور ایران در دوران دولت ترامپ بحث اخراج فرزندان مسئولان جمهوری اسلامی از آمریکا را مطرح کرده بودند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy