Wednesday, May 25, 2022

صفحه نخست » امام جمعه تهران: رئیسی به من گفت، الان جایی می‌روم که بقیه می‌توانند یقه مرا بگیرند

khab25.jpgخبر آنلاین - حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در سالروز آزادسازی خرمشهر و پاسداشت روز ذرفول، روز مقاومت و ایستادگی در مراسمی که در مسجد صادقیه در منطقه ۱۰ تهران برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: امام جعفر صادق (ع) پرچمدار انقلاب فرهنگی، علمی، اخلاقی و سیاسی است. بعد از نهضت سیدالشهدا (ع) جامعه در یک خفقانی به سر می‌برد.

صدیقی، رئیس‌جمهور را فردی دانست که جان بر کف است و آبروی خود را در میان گذاشته است، تصریح کرد: ایشان وقتی نامزد ریاست جمهوری شد، به من گفت فلانی من امروز در قوه قضاییه مسلط شدم و می‌توانم یقه بگیرم ولی الان جایی می‌روم که بقیه می‌توانند یقه مرا بگیرند. نه آنکه بی‌خبر باشم ولی می‌بینم کسی نیست، مملکت را بدهکار کردند و زیربناها را خراب کردند. می‌روم تا آبروی خود را فدا کنم.

وی با بیان اینکه چنین دولتی می‌خواهد برای شما کار کند، خاطرنشان کرد: ارز ترجیجی به جیب پولدارها می‌رفت ولی الان آن را برداشتند که مصادف با جنگ اوکراین و روسیه شده است. الان تمام دنیا گرفتار گرانی شده است. انگلیس و آلمان وضع‌شان بسیار بدتر ماست و طبقات ضعیف آمریکا هم در حال له شدن هستند.





Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy