Thursday, May 26, 2022

صفحه نخست » متن پیام تسلیت رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای به مناسبت کشته شدن عده ای از هموطنان در پی ریزش ساختمان متروپول؛ ف. م. سخن

CF8710FB-8C2E-47C0-9D31-F4949189A2A7.jpegتوضیح لازم:
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، بلافاصله در روز حادثه ی متروپول آبادان، پیام تسلیتی منتشر فرمودند که دشمنان با قطع اینترنت در آبادان و خرمشهر مانع رسیدن این پیام به هموطنان داغ دیده در این مناطق شدند. من با تلاش بسیار، سعی کردم جهت تنویر افکار عمومی وسط قطع و وصل پیام ایشان، تکه های آن را به هم متصل کنم تا حقیقت خبری فدای مصالح بر اندازان نشود. اگر یک مقدار این پیام قاطی پاطی به نظر می رسد به خاطر قطع و وصل مدام اینترنت است. و من الله توفیق.

**************

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عده ای از عزیزان مسلمان در زیر آوار حملات اسراییل در آبادان را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت مبارز خستگی ناپذیر آقای احمد جبریل عبدالباقی را به ملّت آبادان و همه‌ی امدادگران خوزستانی و فعالان عرصه‌ی پرشور مبارزات فلسطین و همه‌ی عناصر مقاومت در خاورمیانه و به بازماندگان آقای عبدالباقی تسلیت عرض میکنم.

این مرد شجاع پر تلاش، عمر خود را به مبارزه برای میهن مغصوب و ملت مظلوم خود گذراند و بناهایی عظیم را در ایران اسلامی بنا نهاد.

از خداوند برای او پاداشی جزیل میطلبم و رحمت و مغفرت الهی را برای او مسألت میکنم.

خداوند عزیز و قدیر را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی در آبادان عطا کرد سپاس میگویم، و نزول سکینه و طمأنینه بر دلهای مجروح شهید دادگان، و رحمت و بشارت برای شهدای مدفون در زیر ساختمان متروپول، و شفای کامل برای آسیب‌دیدگان را از خداوند منان مسألت میکنم، و پیروزی بر رژیم جنایتکار صهیونیست را بعد از انفجار پارچین تبریک میگویم.

سه شنبه ۲۲ شوال ۱۴۴۳
۳ خرداد ۱۴۰۱
سیّدعلی خامنه‌ای



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy