Saturday, May 28, 2022

صفحه نخست » سلام فرمانده، و استفراغ طرفداران پیدا و پنهان حکومت نکبت اسلامی؛ ف. م. سخن

73535CD4-5DB9-419E-AB00-2DD176904F2E.pngجامعه، مانند انسان، می تواند دچار مسمومیت شود.

این مسمومیت را می توان به دلایلی پنهان کرد مثلا خجالت از اطرافیان.

یکی از انواع مسمومیت مسمومیت ناشی از الکل است.

کسانی که افراط در نوشیدن مشروبات الکلی می کنند گاه دچار این مسمومیت می شوند.

عارضه ی این مسمومیت، غیر از علاقه به ادامه نوشیدن، بالا آوردن خورده ها و تخلیه ی معده است هر چند زیبا نیست و موجب خجالت می شود.

رفتار جامعه، و واکنش آن در مقابل چیزهایی که می خورد یا به او خورانده می شود بسیار شبیه به رفتار فرد است.

جامعه ی افراطی، همواره رفتار افراطی دارد و افراط را در نحوه ی زندگی اش به شیوه های مختلف نشان می دهد.

مثالی می زنم. چه بسیارند کسانی که در لفظ و کلام خود را مخالف نظام جمهوری اسلامی نشان می دهند اما به مناسک اسلامی و خرافی بسیار علاقمندند.

چه بسیارند افرادی از این دست که عاشقانه سریال های تلویزیونی تولیدی این نظام را به تماشا می نشینند و ساعت ها پای این سریال ها وقت می گذرانند.

همین طور فیلم ها و موسیقی های تولید شده در این نظام که در نهایت و به اَشکال غیر مستقیم و نامحسوس هدف اش مسموم کردن جامعه با ایده های حکومتی ست.

خاطرتان هست فیلم «مارمولک» را.

چه بسیاری این فیلم را به اشتباه مخالفت با رفتار آخوندها دانستند حتی برخی از ساده لوحان درون حکومت، در حالی که من در همان سال پخش فیلم، مطلبی نوشتم که این فیلم در اصل خواهان محبوب کردن آخوندها در جامعه است.

فیلم موزیکال «مکس» را خاطرتان هست که چقدر با مزه و ضد انقلاب بود؟ نه. ضد انقلاب نبود و اتفاقا در جهت انقلاب و پایدار نگه داشتن حکومت نکبت بود.

من در همان سال ها از «مارمولکیسم» و «مکسیسم» سخن گفتم ولی طبیعتا این گونه بحث ها، زیاد در جامعه مسموع نمی افتاد و نمی افتد.

همین دو سال پیش مطلبی نوشتم با عنوان «آیا شما واقعا مخالف جمهوری اسلامی هستید؟ تست مخصوص ساکنان خارج از کشور!» که همین امروز هم معتبر است. با این تست، شما متوجه خواهید شد که در عین حال که به جمهوری اسلامی لفظا فحش می دهید، در واقعیت به آن علاقمند هستید.

باری. این علاقه را همیشه پنهان نگه می داشتید تا این که سرود «سلام فرمانده» ی بیرون بیاید و شما این علاقه را در میان جمع و به شکل ویدئو و «دابسمش» استفراغ کنید.

دست خودتان نیست می دانم. مسموم شده اید. چهل سال به شما الکل نظام خورانده شده است. فکر می کنید آدم معمولی هستید در حالی که الکلی شده اید. برخی نیز دچار سندرم استکهلم شده اید و به این نظام جنایتکار و شکنجه گر، در عین آزارهایی که دیده اید علاقمند شده اید.

این ها طبیعت بشر است و از آن گریزی نیست. فقط تک و توک افرادی در جامعه پیدا می شوند که بتوانند از این مسمومیت ها بگریزند و آن را به دیگران اطلاع بدهند.

فعلا باید با سلام فرمانده ها بسازیم و عاقبت اش را ببینیم. عاقبتی که علم پزشکی و علم سیاست و تاریخ نشان داده است برای نظام نکبت و جامعه ی مسموم خوش نخواهد بود.

*************

«آیا شما واقعا مخالف جمهوری اسلامی هستید؟ تست مخصوص ساکنان خارج از کشور!»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy