Thursday, Jun 23, 2022

صفحه نخست » حسین طائب و ماموریت ششم موساد در تهران

mussad_062322.jpgفرزانه روستایی - برکناری یا ترور حسین طائب ريیس سازمان اطلاعات سپاه را باید داغ ترین تحول تابستان امسال به حساب آورد. موساد مدتی است که درگیر ترور فعالان و دست اندرکاران توسعه صنایع موشکی است و تقریبا هر چند روز یک نفر ترور می شود.

اسراییلی ها به این نتیجه رسیده اند که با برجام یا بدون برجام پروژه هسته ای ایران می آید که همچنان تهدید امنیت ملی این کشور باشد . به همین دلیل علاوه بر اینکه مراکز غنی سازی را هدف قرار می دهد افراد و شاغلان تاسیسات هسته ای و موشکی ایران را نیز در روندی بی توقف ترور می کند.


اما حذف حسین طائب از این نظر اهمیت دارد که تشکیلات زیر نظر او احتمالا مسئول تلاش برای زدن توریست های اسراییلی در کشورهای منطقه بویژه در ترکیه بوده است. از نگاهی دیگر اگر بتوان حسین طائب را از صحنه حذف کرد موساد توانسته است یک برگ آس را رو کند. اگر بتوان کارکنان یک مرکزحساس یک کشور را یکی بعد از دیگری ترور کرد و رئیس آنها را نیز با فشار برکنار کرد که بی شک از حفاظت امنیتی قابل توجهی برخوردار است می توان گفت که عملا موساد در حال چرخاندن یا مدیریت بخش مهمی از حساس ترین دایره امنینی ایران است.

بویژه اگر این برکناری با همکاری و توافق و فشار مسکو و اسراییل به جمهوری اسلامی انجام شده باشد. در هر حال برکناری یا حذف طائب همزمان با حضور لاوروف درایران نمی تواند تصادفی باشد. البته شاید هم لاوروف حاوی یک اولتیماتوم اسراییل بوده است که در صورت عدم برکناری طائب مثلا یک جای حساس زده می شود.

در این ویدئو به هفت به علاوه صفر از ماموریت های موساد علیه جمهوری اسلامی پرداخته شده است که بر اساس آن شاید بتوان گفت اساسا ، وزارت اطلاعات ایران یا اطلاعات سپاه آنچنان در کنترل موساد است که عملا تبدیل به بخش خارجی موساد شده است.

کانال یوتوب فرزانه روستایی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy