Sunday, Jun 26, 2022

صفحه نخست » قاتل ندا آقا سلطان هم اکنون کجاست؟

25.jpgاختصاصی ایران بریفینگ / امیر فرشاد ابراهیمی / نزدیک به یک هفته از کشتن ندا آقا سلطان بود که شهروندی برایم فیلمی از فردی فرستاد که معتقد بود قاتل ندا آقا سلطان است، کمی بعد هم چند تصویر از کارتهای شناسایی که همراه فرد بود فرستاد ؛ قاتل خودش بود.

با اتکا به همان فیلم و کارتها توانستم هویت او را کاملا شناسایی کنم ، محل خدمت و کمی بعد تر محل زندگی و تلفن او پیدا شد.

برای اطمینان بیشتر هم با آرش حجازی هم صحبت کردم و فیلم را برای او فرستادم ، آرش حجازی هم که از شاهدین لحظه قتل ندا آقا سلطان بود تائید کرد.

کمی بعد تر اسناد دیگری هم به دست آمد و مشخص شد «عباس کارگر جاوید » ضمن آنکه عضو رسمی سپاه پاسداران در قرارگاه ثارالله تهران بود از جمله افرادی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ به عنوان ناظر فرمانداری تهران مسئول نظارت بر صندوق شماره ۱۲۱۸ بود، حوزه انتخابات مسجد لرزاده، از همان مسجد لرزاده بود که توانستم به دیگر مشخصات وی برسم ، تلفن ، محل سکونت و...

اطلاعات منتشر شده به صورت یک بمب خبری منتشر شد، با چند شبکه تلویزیونی همچون سی ان ان و زد دی اف و چندین روزنامه در آمریکا ، فرانسه و ایتالیا و... مصاحبه کردم .
حالا دنیا نه تنها ندای ایران را می شناخت بلکه قاتل وی را نیز می شناخت و بسیاری گمان داشتند حالا دیگر بر اثر فشار افکار عمومی جمهوری اسلامی قاتل را برایش محاکمه‌ای ولو صوری به راه خواهد انداخت.

اما جمهوری اسلامی ثابت کرده همواره از قاتلانش با تمام توش و توان دفاع می‌کند.

مطالب بیشتر در سایت ایران بریفینگ

شبکه پرس تی وی تلویزیون انگلیسی زبان صداوسیمای جمهوری اسلامی برنامه به ظاهر مستندی ساخت که عباس کارگر جاوید را نه قاتل که عابری بیگناه معرفی کرد که حتی در اعتراضات نیز حضور نداشته و در پیاده رو در حالیکه برای فرزندش دارو و پوشک خریده بود و عازم خانه‌اش بوده مورد حمله معترضان قرار گرفته !

حالا سیزده سال از آن روزها می‌گذرد ، نه قوه قضائیه و نه نیروهای امنیتی هیچ جوابی به خانواده ندا آقا سلطان نداده‌اند و البته همین که از اظهارات اولیه‌شان عقب نشینی کردند و پذیرفته اند که اصولا در ایران یک شهروندی به نام «ندا آقا سلطان » وجود داشته است جای شکر است.

ghatel_062422.jpgاما قاتل کجاست ؟

عباس کارگر جاوید از محله خراسان تهران نقل مکان کرده است و در محله یوسف آباد تهران زندگی می کند .

محل سکونت فعلی اش :

یوسف آباد - خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی - جنب خیابان ۴۷ طبقه سوم ساختمان پاسارگاد .

او نام خانوادگی اش را هم عوض کرده و شده است : « عباس منفرد »

او در زمان ارتکاب جنایت ستواندوم بود و قطعا به واسطه این جنایتش تشویقی گرفته است و اکنون سرهنگ پاسدار عباس منفرد شده است .

او اکنون در نیروی زمینی سپاه پاسداران در معاونت نیروی انسانی این نیرو مشغول به خدمت است .

آدرس محل کارش نیز : تهران - دوشان تپه- خیابان شهید آتوت است.

عباس منفرد یا همان عباس کارگر جاوید حالا با خیال راحت به زندگی اش ادامه می دهد و توانسته است با شراکت با برادرش در تهرانپارس در مرکز خرید پارسیان نیز یک بوتیک داشته باشد .

او در حالی این روزها آزادانه در خیابانهای تهران می گردد و زندگی نرمالش را دارد که دیر نیست دادخواهی و ستاندن حق از این قاتلان ظالم .



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy