Sunday, Jun 26, 2022

صفحه نخست » برگه تقلب بایدن لو رفت؛ «سر جایت بنشین»

cheat_062422.jpgراهنمایی‌های روی برگه تقلب می‌گوید «روی صندلی‌ات بنشین» و «از لیز شولر، رئیس فدراسیون کار و کنگره سازمان‌های صنعتی آمریکا یک سوال بپرس»

سراوستی داسگوپتا - ایندیپندنت فارسی

جو بایدن برگه تقلبی را که کارکنانش تهیه کرده بودند اتفاقی لو داد که دستورالعمل‌های خاصی برای او روی آن نوشته شده بود، از جمله: «روی صندلی‌ات بنشین»، «توضیح مختصری بده» و «برو بیرون».

روز پنجشنبه، بعد از اینکه بایدن هنگام سخنرانی در نشست مدیران صنعت بادی برگه را پشت‌و‌‌رو گرفت، عکاسان تصاویر یادداشت‌های رئیس‌جمهوری ۷۹ ساله ایالات متحده آمریکا را ثبت کردند.

این مدرک با عنوان «توالی رویدادهای بادهای فراساحلی» به رئیس‌جمهوری می‌گوید «وارد اتاق روزولت می‌شوی و به حضار سلام می‌کنی».

در این یادداشت آمده است «روی صندلی‌ات بنشین».

یادداشتی هم هست شامل «مطبوعات وارد می‌شوند» و بعد «توضیح مختصری بده (۲ دقیقه)».

و بعد نوشته شده است «مطبوعات می‌روند» و بعد از آن آمده است «از لیز شولر، رئیس فدراسیون کار و کنگره سازمان‌های صنعتی آمریکا یک سوال بپرس».

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

در ادامه یادداشت آمده است «لیز به‌صورت مجازی [به نشست] ملحق می‌شود».

بعد نوشته شده است «از شرکت‌کنندگان تشکر کن» و «آن‌جا را ترک کن».

اوایل ماه مارس، بایدن برگه تقلبی حاوی نکاتی در دست داشت که می‌بایست درباره اظهاراتش در مورد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، صحبت می‌کرد.

همچنین سال گذشته در نخستین نشست مطبوعاتی‌اش در مقام رئیس‌جمهوری، برگه تقلبی حاوی عکس‌های خبرنگارانی در دست داشت که قرار بود از آن‌ها کمک بگیرد. همچنین شامل آماری درباره لایحه زیرساخت بود.

جمهوری‌خواهان و محافظه‌کاران عکس‌های برگه تقلب نشست روز پنجشنبه را در رسانه‌های اجتماعی به‌اشتراک گذاشتند و اغلب آمادگی ذهنی بایدن را زیر سوال بردند و استفاده او از چنین برگه‌های تقلبی را به سخره گرفتند.

شان هانیتی، مجری فاکس نیوز، در توییتی نوشت: «تقلب لامصب! برگه تقلب رئیس‌جمهوری بایدن در اینترنت پخش شده است که به او یادآوری می‌کند بنشین.»

تقلب لامصب! برگه تقلب رئیس‌جمهوری بایدن در اینترنت پخش شده است که به او یادآوری می‌کند بنشین.

دفعه بعد که کسی سعی کرد به شما بگوید جو بایدن بیمار خانه سالمندان نیست که در کاخ سفید اسیر شده است، این را به آن‌ها نشان بدهید.

او به یک کارت یادآوری گام‌به‌گام نیاز دارد که به او بگوید چه کار کند، از جمله «روی صندلی‌ات بنشین».

این فوق‌العاده شرم‌آور است.

نظرسنجی ای‌بی‌سی نیوز/واشنگتن پست که در آستانه نطق بایدن دراتحادیه در فوریه منتشر شد نشان داد ۵۴ درصد آمریکایی‌ها معتقدند او «در مقام یک رئیس‌جمهوری کارآمد ذکاوت ذهنی لازم» را ندارد.

در همین ماه، ۳۸ جمهوری‌خواه از بایدن خواستند آزمون شناختی [ادراکی] بدهد و نتایج آن را با مردم به اشتراک بگذارد، آن‌ها در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری نوشتند در مورد «توانایی‌های شناختی و ذهنی او نگران‌اند».

بر اساس نظرسنجی یاهو! نیوز/یوگاو (YouGov)، میزان محبوبیت بایدن به پایین‌ترین حد رسیده است و ۵۶ درصد از پاسخ‌دهندگان عملکرد بایدن در مقام رئیس‌جمهوری را تا حدودی رد کردند یا به هیچ‌وجه تایید نکردند.

این نظرسنجی در زمانی انجام می‌شود که کمتر از پنج ماه به انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر باقی مانده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy