Sunday, Jun 26, 2022

صفحه نخست » حشمت الله طبرزدی و ترجیح حکومت نکبت اسلامی به حکومت پهلوی؛ ف. م. سخن

281CEF05-A7D8-4905-A229-BDACD115ABBE.jpegهمیشه باید از افراطی ها و تغییر مواضع سیاسی شان ترسید. افراطی ها خیلی راحت دچار تفریط می شوند و این تفریط هم خیلی راحت می تواند تبدیل به مواضعی شود که اهل سیاست را انگشت به دهان کند.

حشمت الله طبرزدی، همان فرد افراطی ست که خامنه ای را در نشریه «پیام دانشجوی بسیجی» اش تبدیل به «امام» کرد آن هم نه از روی حُب به سدعلی بلکه از روی نفرت از هاشمی رفسنجانی.

برای ماهایی که هر دو ی این ها یعنی سد علی و هاشمی و حتی تخم و ترکه ی آن ها از قبیل فائزه و مهدی و محسن و اصولا دار و دسته ی اسلامی ها یکی هستند و همگی نقشی در بنا نهادن و حفظ این سیستم مافیایی و جنایتکار داشته اند، البته فرقی نمی کند که یکی علیه دیگری یا به نفع دیگری بخواهد کاری بکند و حتی به خاطر این مخالفت یا موافقت به زندان بیفتد یا آزار ببیند. از نظر ما همه ی این ها باید روانه ی زباله دان تاریخ شوند و به همگنان متعفن تاریخی شان بپیوندند.

حال کسی در اندازه های نازلِ حشمت الله طبرزدی بخواهد یکی را امام کند و زیر پای دیگری را خالی کند مطلقا برای ما اهمیتی ندارد اما این که همین حشمت الله، بعد از سرخوردگی از هر دوی این ها بخواهد برای ما نقش اپوزیسیون بازی کند و عده ای از جوانان را به سمت خود بکشاند البته با واکنش ما رو به رو خواهد شد و اولین توصیه ی ما به جوانان این خواهد بود که همیشه از افراطی های سابق بترسند و دل به تفریط های امروز آن ها ندهند.

F3BA9319-1D2C-40D1-A9A2-ADCE829C2F1E.jpeg


امروز در صفحه ی فیس بوک سرکار خانم شکوه میرزادگی خواندم که ایشان (یعنی خانم میرزادگی) اظهار تاسف کرده است از پخش سخنان حشمت الله که در این سخنان گفته است حکومت اسلامی را به حکومت پهلوی ترجیح می دهد، چرا که خبر به ایشان رسیده که حشمت الله اظهار کرده که این سخنان او «تقطیع» شده بوده و او این سخنان را اخیرا بیان نکرده است، بلکه وزارت اطلاعات با بریدن و چسباندن سخنان پیشین او، دست به این شیطنت زده است.

خدمت خانم شکوه خانم نوشتم که اولا این سخنان حشمت الله طبرزدی ست و تردیدی در این موضوع نیست، و این که سخنان قبلی او را به سخنان جدیدش پیوند زده اند، اصل موضوع را تغییر نمی دهد چرا که تفکر این آدم این بوده و هست که حکومت اسلامی بهتر از حکومت پهلوی ست.

توییت اخیر جناب طبرزدی هم موید این موضوع است.

8B980100-5B08-48F4-AEB5-205592CB64A8.jpeg

حال این که امروز طبرزدی «حکومت پهلوی» را به حکومت نکبت اسلامی ترجیح می دهد، خیلی راحت می تواند همین موضوع را به همین صراحت در نوشته ای یا ویدئویی بیان کند و این قدر نیاز به پیچاندن موضوع و مخاطبان نیست.

اما خلاصه ی کلام این که حشمت الله طبرزدی، هم در ابتدای جوانی و نوجوانی حکومت پهلوی را دیده است و هم در میانه ی جوانی و میان سالی حکومت نکبت اسلامی را. قضاوت برای چنین کسی، خیلی آسان است. اگر کسی به اندازه ی ذره ای، حکومت اسلامی را به حکومت پهلوی ترجیح دهد، یا بیمار روانی ست، یا وابسته به هر نوعی، به حکومت اسلامی.

این دو دو تا چهار تا دیگر نیاز به معادله نویسی پیچیده و سنگین ندارد.

طبرزدی با دو کلام حرف ساده و صریح می تواند نظر خود را بیان کند، هر چند بیان این نظر، دستکم برای امثال من به اندازه ی سرِ سوزنی ارزش نخواهد داشت....

*************** این هم عذر بدتر از گناه طبرزدی که می گوید چهار پنج سال پیش آن نوار خصوصی پُر شده یعنی چهار پنج سال پیش او حکومت اسلامی را به حکومت پهلوی ها ترجیح می داده، همراه با کمی اتنیک بازی -شما بخوانید تجزیه طلبی-:



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy