Tuesday, Jun 28, 2022

صفحه نخست » پیام معنی دار اسرائیل یک روز پس از حملات گسترده سایبری به کارخانه‌های تولید فولاد ایران

isr_062822.jpgرادیو فردا - نخست‌وزیر اسرائیل روز سه‌شنبه، هفتم تیر، گفت که اقدام‌های سایبری عمده‌ترین بُعد جنگ‌های آینده است و کاری که تا پیش از این با اعزام ۵۰ و ۱۰۰ کوماندو و با تحمل مخاطرات زیاد انجام می‌شد، حال با صفحه‌کلید عملی می‌شود.

نفتالی بنت که یک روز پس از حملات گسترده سایبری به سلسله کارخانه‌های تولید فولاد ایران سخن می‌گفت، به ایران «هشدار» داد که اگر از راه سایبری درصدد آسیب زدن به زیرساخت‌های اسرائیل باشد، «بهای آن را خواهد پرداخت».

به گزارش جروزالم پست، او در سخنرانی در دانشگاه تل‌آویو به مناسبت «هفته سایبری» افزود: «همان‌گونه که بازدارندگی هسته‌ای وجود دارد، بازدارندگی سایبری نیز شکل می‌گیرد؛ رویکرد ما در قبال دشمنانمان، به‌ویژه ایران... این است که دنبال ایجاد ویرانی در تهران نیستیم - هرگز سیاست ما این نبوده است. سیاست ما این است که اگر سر به سر اسرائیل بگذارید، بهای آن را خواهید پرداخت.»

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

نفتالی بنت این گفته دوره اخیر خود را خطاب به ایران تکرار کرد که «شما دیگر نمی‌توانید غیرمستقیم و از طریق گروه‌های نیابتی به اسرائیل ضربه بزنید و فکر کنید که از عقوبت آن معاف هستید».

او در مورد ایران اضافه کرد: «اگر شما قلدری می‌کنید و نیرو می‌فرستید ما به شما ضربه می‌زنیم؛ چه پنهانی و چه سایبری».

به گفته نفتالی بنت، اسرائیل «گروهی از افراد باهوش را گرد می‌آورد که پشت صفحه‌کلید بنشینند و به همان هدفی که پیشتر با اعزام ده‌ها کوماندو حاصل می‌شد، می‌رسند».

اسرائیل در مورد حمله هم‌زمان روز ششم تیر به کارخانه‌های تولیدی فولاد ایران مسئولیتی به عهده نگرفته‌است.

گروه موسوم به «گنجشک‌های درنده» مدعی انجام این حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی ایران شده‌است.

هشدارهای تازه نفتالی بنت در حالی بیان شد که او به احتمال زیاد در آخرین روز کاری خود در مقام نخست‌وزیری است ولی کماکان مسئول «پرونده ایران» در دولت انتقالی اسرائیل در چند ماه آتی خواهد بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy