Wednesday, Aug 3, 2022

صفحه نخست » به دستور مقام رهبرى، تولید مثل در چادر با «نطفه عاشورایی»!

kayhan_080222.jpgکیهان لندن - از آنجا که تلاش‌هاى على خامنه‌اى ولى فقیه رژیم جمهورى اسلامى براى جبران کمبود داوطلب خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر بخش‌هاى نظامى با تشویق و تهدید زن و شوهرها براى داشتن چند فرزند در این سال‌ها به جایى نرسیده، قرار است شگرد تازه‌اى براى تولیدِ مثل اجبارى و رفع کمبود پاسدار و بسیجی و حزب‌اللهی و آتش‌به‌اختیار و انواع مزاحمان و سرکوبگران مردم به کار گرفته شود.

به این شکل که چادرهاى متعددى براى جفتگیرى زوج‌هاى جوان زیر نظر ماموران برپا مى‌شود و به زن و شوهرهاى داوطلبِ فرزندآورى، بیست میلیون تومان جایزه داده مى‌شود.

حجت‌الاسلام محمد قمى رئیس سازمان تبلیغات اسلامى و مجرى همخوابگى زوج‌ها در چادر گفته است: «مطالبات مهم مقام رهبرى با هدف افزایش جمعیت در آئین‌هاى محرم و صفر توسط هیات‌هاى مذهبى دنبال خواهد شد. به این ترتیب که در لیالى محرم الحرام، خیمه‌هایى در کنار چادر اصلى هیات برپا مى‌گردد تا زوج‌هاى جوان ضمن استماع روضه یا اباعبدالله در حالى که چشمانشان پر از اشک شده، نطفه فرزند جدید را منعقد کنند!»

او افزوده: «در این محل از زوجین ثبت نام خواهد شد و کارت نطفه عاشورایى به آنها داده خواهد شد.»

قمى تأکید کرده: «در صورتى که آزمایش نشان دهد، نطفه در شب‌هاى عزیز بسته شده، زوجین مى‌توانند با در دست داشتن مدارک پزشکى از ٢٠ میلیون تومان جایزه نقدى برخوردار شوند.»

وى یادآور شده تدارکاتى دیده شده تا تعداد چادرهاى تشکیل نطفه را زیاد کنند تا زوجین زیاد معطل نشوند و استرس نداشته باشند!

گذشته از اینکه تا کنون هیچیک از ترفندهاى خامنه‌اى و مشاورانش براى ازدیاد جمعیت و رفع کمبود سرباز و نیروهاى مورد نیاز و سرکوبگر او براى خدمت در داخل و خارج ایران، کارساز نبوده و کسی به توصیه‌های زاد و ولد اعتنایی ندارد، حالا معلوم نیست طرح آمیزش جنسى و زاد و ولد در چادر تا پانزده بیست سال دیگر که «نطفه‌های عاشورایی» برای خدمت نظام به ثمر برسند و در آن زمان قطعا خامنه‌اى و رژیم واپسگرا و روان‌پریش جمهوری اسلامی به درک واصل شده‌اند، به چه درد مى‌خورد!

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهای حکومتی است که برای تحمیق و گسترش خرافات در جامعه فعالیت می‌کند و در کنار دیگر نهادهای زائد و زیانبار مشابه در جمهوری اسلامی سالانه میلیاردها تومان هزینه‌ی وجود مفتخور و خسارتبار آنها می‌شود. با اینهمه نتیجه‌ی «تبلیغات» همه این نهادها جز خشم و انزجار مردم و رویگردانی نسل‌های جوان از دین و حکومت دینی نبوده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy