Tuesday, Aug 16, 2022

صفحه نخست » الکس اعدام می شود

alex_081522.jpgایران وایر - سخنگوی قوه قضائیه جمهوری اسلامی از صدور حکم اعدام برای فردی به نام شهروز سخنوری معروف به «الکس» خبر داد.

مسعود ستایشی روز سه‌شنبه به رسانه‌های ایران گفت که الکس دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شده است. وی اتهام این فرد را «راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد» اعلام کرد.

بر اساس برخی گزارش‌ها، شهروز سخنوری متهم به قاچاق دختران ایرانی به مالزی می‌کرده و حامیانی در میان مسوولان با نفوذ دولتی در ایران داشته است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: این فرد به اعدام محکوم شده و متهمان دیگر به موجب فراهم کردن زمینه فساد به هشت سال حبس محکوم شدند و حکم در حال اجرا است. به گفته ستایشی، متهم دیگری هم در پرونده است که حکم وی هنوز اجرا نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی هم گفت: در این پرونده ۲۲ متهم مطرح است و فرد مورد نظر به اتهام افساد فی‌الارض، پولشویی و اخلال در نظام پولی و ارزی کشور در بازداشت است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

وی افزود: فرد دیگری نیز به اتهام معاونت در بازداشت به سر می‌برد و بقیه متهمان با تودیع وثیقه آزاد هستند و پرونده در دادگاه انقلاب اسلامی در جریان رسیدگی قرار دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy