Monday, Aug 22, 2022

صفحه نخست » پیام معنی‌دار کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران

querosh_082222.jpgایران وایر - «مهدی تاج» رئیس سابق فدراسیون فوتبال و یکی از مدیران ارشد فولاد مبارکه سپاهان که در گزارش تحقیق و تفحص مجلس، دو بار به نام و ردپای او در فساد ۹۱ هزار میلیارد تومانی اشاره شده، یکشنبه میهمان صداوسیمای حکومتی ایران بود.

مهدی تاج در این برنامه گفت که در صورت رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال، «کارلوس کی‌روش» را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی خواهد کرد.

صداوسیمای حکومتی ایران در حالی به گزینه ریاست فدراسیون فوتبال فرصت تبلیغاتی داد که او در دو موضوع فساد ۹۱ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه و همین‌‌طور پرونده قرارداد «مارک ویلموتس» در قوه قضاییه، پرونده باز دارد.

ساعاتی پس از این مصاحبه، «کارلوس کی‌روش» سرمربی پیشین تیم ملی ایران نیز ویدیویی در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد که او را کنار بازیکنان تیم ملی ایران نشان می‌داد. او نوشت: «همه چیز از زمانی شروع می شود که ما فوتبال خوبی بازی کنیم.»

خبرگزاری ایسنا این ویدیو را حاوی کدهایی از تلاش او برای بازگشت به ایران دانسته و نوشته است: «کارلوس کی‌کی‌روش تصاویری از بازی دوستانه ایران و ازبکستان را انتخاب کرده که کمتر از دو ماه بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه (۲۰ شهریور ۹۷) برگزار شد. تیم ملی ۲۹ اردیبهشت آن سال و کمی پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ نیز در یک دیدار دوستانه با ازبکستان روبرو شده بود. اگر در شهریور ماه جابجایی میان کی‌روش و اسکوچیچ کلید بخورد، تیم ملی حدود دو ماه تا جام جهانی قطر زمان خواهد داشت.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هشت شهریور برگزار می‌شود و مهدی تاج، رئیس سابق این فدراسیون نیز از بخت بالایی برخوردار است. بعد از این مجمع، کمپ تیم ملی فوتبال ایران نیز ۲۰ شهریور کلید خواهد خورد.

این یعنی هماهنگی‌های لازم میان کارلوس کی‌روش و مهدی تاج برای حضور او در تیم ملی انجام شده است. به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش با این ویدیو و پست اینستاگرامی به صورت واضح می‌گوید که مشکلی برای بازگشت به ایران و زمان اندک باقی‌مانده تا جام جهانی قطر نخواهد داشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy