Wednesday, Aug 31, 2022

صفحه نخست » انتشار تصاویر مدارک فوق سری کشف شده از خانه ترامپ

31-4.jpgانتخاب - وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که ترامپ در منزل خود اسناد محرمانه‌ای را مخفی کرده بود که بخشی از آن‌ها مرتبط با توافق هسته‌ای با ایران بوده است.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا که به طور یکجانبه از برجام خارج شده و تحریم‌هایی یکجانبه را علیه ایران اعمال کرده بود، اسنادی را در منزل خود نگه می‌داشت که بخشی از آن‌ها به توافق هسته‌ای با ایران مرتبط بودند.

در ادامه خبرگزاری رویترز گزارش داد که وزارت دادگستری آمریکا با ارائه مدرکی 54 صفحه‌ای اعلام کرده است که وکلای دونالد ترامپ سعی داشتند زمانی که ماموران اف بی آی درحال بازرسی از منزل شخصی ترامپ بودند، آن‌ها از دستیابی به این اسناد باز دارند.


دادستان‌های آمریکایی نیز عنوان کرده‌اند که دستیاران ترامپ به دروغ گواهی داده بودند که ترامپ با خروج از کاخ سفید تمامی اسناد دولتی را بازگردانده است.

وزارت دادگستری دادگستری آمریکا اعلام کرده که به شواهدی دست یافته که نشان می‌دهد این اسناد دولتی از عمد "به عنوان تلاشی برای اختلال در تحقیقات دولتی" مخفی شده بودند.
عکسی از این اسناد دولتی به دست آمده نشان می‌دهد که برخی از آن‌ها مهر "محرمانه" را روی خود دارد.

تسنیم نیز نوشت: وزارت دادگستری آمریکا یکی از عکس‌هایی که اف‌بی‌آی در جست و جوی خانه دونالد ترامپ گرفته بود، در اختیار دادگاه گذاشت. این عکس نشان می‌دهد مدارکی که روی آن‌ها نوشته ‌شده بود «فوق سری» در دفتر کار ترامپ در منزلش در ایالت فلوریدا قرار داشتند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy