Tuesday, Sep 6, 2022

صفحه نخست » فراخوان بی‌سابقه داریوش اقبالی برای برپایی تظاهرات اعتراضی

eghbali_090522.jpgصدای آمریکا - داریوش اقبالی هنرمند مطرح ایرانی از ایرانیان مقیم آمریکا خواست تا با حضور در برابر ساختمان سازمان ملل در زمان سخنرانی ابراهیم رئیسی به سیاست‌های ضدایرانی جمهوری اسلامی اعتراض کنند.

او با اشاره به فشارهای اخیر سران جمهوری اسلامی به مردم به ویژه زنان و همچنین گسترش روزافزون فقر در کشور، از ایرانیان مقیم آمریکا و ساکنان نیویورک خواست تا روز سی‌ام شهریور همزمان با حضور ابراهیم رئیسی در سازمان ملل متحد با شرکت در تظاهراتی فراگیر و متحد ضمن مخالفت با حضور او در آمریکا، صدای مردم داخل ایران را به گوش جهانیان برسانند.

سخنرانی مقامات و رهبران کشورها در مجمع عمومی سازمان ملل از سه شنبه، ۲۹ شهریور، آغاز می‌شود. تا زمان تهیه این خبر، سخنرانی ابراهیم رئیسی برای صبح چهارشنبه ۳۰ شهریور برنامه‌ریزی شده‌ است.

شمار زیادی از سیاستمداران آمریکایی نیز با اعتراض به این حضور از دولت جو بایدن خواستند با صادر نکردن ویزا، از حضور ابراهیم رئیسی و هیات همراه او در خاک ایالات متحده جلوگیری کند.

ابراهیم رئیسی در مجمع عمومی پارسال به صورت آنلاین و از طریق فضای مجازی سخنرانی و به شدت با سیاست‌های آمریکا مخالفت کرده‌ بود.

او به دست داشتن در کشتار بزرگ زندانیان در سال ۱۳۶۷ متهم است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy