Thursday, Sep 8, 2022

صفحه نخست » تبلیغ وی‌پی‌ان شرکت پسر فرمانده ارشد سپاه پاسداران در مجموعه توانا

saraneh_090922.jpgآیا پسر انسیه خزعلی از کانادا اطلاعات کاربران ایرانی را به سپاه می‌فروشد؟

خبرگزاری کنگره ملی ایرانیان - در جدیدترین مورد اقامت یکی از فرزندان سران رژیم، فرزند انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ابراهیم رئیسی در کانادا خبر ساز شده است. خانم خزعلی درباره این موضوع گفته است: پسرم خارج از کشور است، اما مهاجرت نکرده و به دنبال توسعه یک مجموعه «دانش بنیان» است.

با مطرح شدن موضوع مجموعه دانش بنیان مشخص شد که فیلتر شکن VPN Betternet که ساخته شده توسط یک‌ استارآپ در ونکوور کانادا می‌باشد تحت مدیریت حمید‌ رضازاده پسر انسیه خزعلی و محمدرضا رضازاده از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران است.

فیلترشکن betternet از آنجایی حائز اهمیت می باشد که در سال‌های اخیر توسط کانال تلگرام بشکن که توسط مجموعه توانا اداره میشود به عنوان یک ابزار امن معرفی شده بود.

tavana.jpg

خبرگزاری برنا فاش ساخته که شرکت حمید رضازاده که در ابتدای کار با ۵ نفر کار را شروع کرده بود، هم‌اکنون بیش از ۶۰ نفر از دانشجویان نخبه را تحت حمایت قرار داده و از واحد‌های برتر مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی است. مشتری اصلی نرم‌افزار‌های تولید این شرکت ایرانی، خارجی‌ها هستند که ۶۰ درصد آن‌ها را آمریکایی‌ها تشکیل می‌دهند و از آنجا که تحریم‌ها مانع فروش محصولات شرکت حمید رضازاده به مشتریان خارجی شده بود، وی برای حل این مسأله با هزینه شخصی و بدون استفاده از امکانات دولتی به خارج سفر کرده و این سفر نیز مهاجرت نبوده و وی در ماه‌های آینده به ایران باز می‌گردد.

مطالب بیشتر در خبرگزاری کنگره ملی ایرانیان

سید محمدرضا رضازاده، پدر حمیدرضا، استاندار پیشین فارس، مسئول دفتر مهندسی وزارت سپاه در استان هرمزگان، سرپرستی اداره کل مهندسی نیروی دریایی وزارت سپاه، مدیریت ساختمان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ریاست هیئت مدیره شرکت سد و عمران پارس گستر وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بوده است.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy