Sunday, Sep 25, 2022

صفحه نخست » انتقاد تند مهدی مهدوی کیا از «برخورد شدید» با اعتراضات مردم در ایران

01_mahdavikia2.jpg
مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم فوتبال امید ایران، با انتشار ویدیویی که در آن ماموران انتظامی، یک دختر را ضرب و شتم می‌کنند، نوشت:
«هربار به جای دلجویی و معذرت‌خواهی از کار اشتباهتون، با این برخوردهای بی‌شرفانه مردم رو بیشتر متنفر و جریحه‌دار می‌کنید. کتک زدن زنان؛ ننگ بر این بی‌شرفی»
***
مشکل اصلی مردم با اداره کنندگان مملکت، تضاد در گفتار و کردار اونهاست. نميشود دختری رو به خاطر حجاب زير خاک دفن کرد ولی فرزندان خودتون آزادانه در اونور دنيا بگردند. نميشود مردم رو به پوشيدن لنگ و خوردن نان خشک دعوت کرد ولی فرزندان خودتون در بهترين نقاط دنيا در رفاه مطلق باشند.
mahdaviKia.jpgتجمعات کشاورزان، کارگران، معلمها، بازنشسته ها، مالباختگان مؤسسات مالی وبقيه قشرها که برای حق و حقوقشون اعتراض کردند و هيچ خطری نداشتند،سرکوب شد. به جای حل مسئله و رسيدگی به خواسته هاشون و پاسخگويی و پيداکردن راه حل،صورت مسئله رو پاک کرديد. به مردم حمله شد کتک خوردند و مشکلات روی هم جمع شد.

حق مردمی که در طول اين سالها با جنگ ، تحريم‌و بسياری از مشکلات مبارزه کردند،اين نيست.اينها مردم اين کشورند از کره مريخ که نيومدن. بيش از چهل سال با سيستم آموزشی شما ، صداو سيمای شما و فرهنگسازی شما بزرگ شدند.

مشکلات اقتصادی و معيشتی روز به روز بيشتر ميشه و اونها به دنبال عدالت اجتماعی و رفاهی برای همه مردم هستند، نه اينکه ثروت اين مملکت با اينهمه منابع طبيعی در اختيار يک عده محدود باشه.

مردم ميفهمند فاصله طبقاتی رو ميبينند. اختلاس،دزدی،فقرو فحشا علنی شده. با نگاهی به تخصيص بودجه کشور و مقايسه بودجه ای که بايد صرف مسائل مهم مردم از جمله سلامت، رفاه ومعيشت شود با بودجه ای که به مؤسسات خاص تعلق ميگيرد، بيندازيد.

تا الان بهونه بود که يکدست نيستيم. الان چه بهانه ای داريد که اين اوضاع مملکته؟

در همه جای دنيا مردم برای بدست آوردن حق و حقوقشون اعتراض ميکنند. مگر ميشود در مملکت ما هيچ مشکلی وجود نداشته باشه. چرا با برخورد شديد،اعتراضات آرام مردم رو به آشوب تبديل ميکنيد ودر آخر سر هم به جای پاسخگويی، با واژه اغتشاشگر به دنبال حل صورت مسئله ايد؟

ودر آخر کسی که با تفنگ و زره پوش برای مردم رجز ميخونه و فحش ناموسی ميده و با تن فربه روی زنان ايرانی چماق ميکشه، يه نگاهی تو آينه به خودش بکنه خيلی چيزها دستگيرش ميشه.


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy