Thursday, Sep 29, 2022

صفحه نخست » هجوم ماموران اطلاعاتی به منزل حسین ماهینی برای بازداشت او

mahini_banner.jpgاختصاصی ایران اینترنشنال؛ امروز تعداد ۱۵ مامور اطلاعاتی، با هجوم به منزل حسین ماهینی، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی، قصد بازداشت او را داشتند. البته حسین ماهینی در منزل حضور نداشته و ماموران پس از تفتیش خانه، لپ تاپ، گوشی های همراه و تبلت او، همسر و فرزندش را توقیف می‌کنند.

این در حالی است که روز گذشته، ماموران سرکوبگر جمهوری اسلامی به ویلای علی کریمی در لواسان نیز هجوم برده بودند و پس از تفتیش منزل، دوربین های مدار بسته را با خود برده بودند.

خبر تکمیلی:

ایران وایر - برخی منابع خبری در ایران از بازداشت حسین ماهینی، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران به دست نیروهای امنیتی خبر داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا در کانال تلگرام خود نوشته است که «در پی اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها به جهت تشویق به اغتشاش ، حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس با صدور دستور قضائی ساعتی پیش بازداشت شد.»

با این حال ساعاتی پیش شبکه ایران‌اینترنشنال نوشته بود که ۱۵ مامور امنیتی با هجوم به منزل حسین ماهینی، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی، قصد بازداشت او را داشتند. اما به دلیل عدم حضور او در خانه موفق به بازداشتش نشدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی ضمن تفتیش خانه، لپ‌تاپ، گوشی‌های همراه و تبلت او، همسر و فرزندش را توقیف کردند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

حسین ماهینی در دو هفته گذشته در توییتر خود با اعتراضات ضد حکومتی مردم ایران علیه نظام جمهوری اسلامی اعلام همبستگی و همراهی کرده بود.

مقامات جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا اعتراضات گسترده در ایران را به «تحریک سلبرتی‌ها» نسبت بدهند و در روزهای گذشته هنرمندان و ورزشکارانی مانند کتایون ریاحی و علی کریمی را به شدت مورد حمله قرار داده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy