Sunday, Oct 2, 2022

صفحه نخست » حمله معترضان به ساختمان روزنامه کیهان

رادیو فردا - روزنامه کیهان، نزدیک به دفتر رهبر جمهوری اسلامی و از افراطی‌ترین رسانه‌ها در ایران، از حمله معترضان به دفتر این روزنامه خبر داد.

kayhan.jpg

کیهان روز یکشنبه دهم مهر با «تروریست و اراذل اجاره‌ای» خواندن معترضان، نوشت آنان روز شنبه نهم مهر شیشه‌های دفتر روزنامه را شکستند و به بخش‌هایی از ساختمان دفتر روزنامه نیز آسیب رساندند.

بر اساس گزارش این روزنامه، معترضان «ابتدا با پرتاب کوکتل مولوتف و استفاده از موانع بتنی به دنبال مسدود کردن خیابان بودند» و با شعار علیه کیهان و حسین شریعتمداری مدیرمسئول آن، «قصد ورود به ساختمان روزنامه را داشتند».

کیهان افزود که نیروهای سپاه محمد رسول‌الله مانع ورود معترضان به داخل ساختمان روزنامه شدند.

این روزنامه مدعی وجود نشانه «شلیک گلوله» بر روی یکی از پنجره‌های خود شده و تصاویری نیز از شیشه‌های شکسته دفتر خود منتشر کرده است.

این حمله در حالی صورت می‌گیرد که این روزنامه چند روز پیش معترضان را «جنایتکار» خوانده و در یادداشتی نوشته بود: «خواسته مردم آگاه ایران این است: به جنایتکاران امان ندهید.»

کیهان اصلی‌ترین روزنامه محافظه‌کار در ایران است که رئیس آن توسط علی خامنه‌ای منصوب می‌شود.

این روزنامه پیشتر در گزارشی با عنوان «انتشار فیلم از صحنه بیهوشی مهسا امینی دروغ‌پردازان را رسوا کرد»، نوشته بود که برخی «نظام را به دروغ به شکنجه یک دختر جوان متهم می‌کنند».

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان روز چهارم مهر گفته بود: «فلان هنرپیشه سال‌ها از صداوسیما خورده است و الان وارونه عمل می‌کند، یا فلان ورزشکار از بغل همین مملکت میلیاردها به‌دست آورده و تنها یک خانه‌اش ده‌ها میلیارد می‌ارزد. باید خسارت‌هایی که در اغتشاشات به کشور زده شده، از اموال اینها گرفته شود.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy