Sunday, Oct 2, 2022

صفحه نخست » تحصن بازیکنان پرسپولیس: تا ماهینی آزاد نشود بازی نمی‌کنیم + خبر تکمیلی

بی بی سی - تمام بازیکنان ایرانی پرسپولیس در بازی مقابل تراکتور با مچ‌بند سیاه وارد زمین شدند به غیر از مهدی ترابی. شماری از بازیکنان تراکتور نیز در این بازی مچ‌بندهای سیاه بدست دارند.

pers.jpg
قبل از بازی گفته شده بود که بازیکنان این تیم به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری قصد داشتند در این مسابقه حاضر نشوند. علی کریمی این خبر را در اینستاگرامش به نقل از ایران وایر منتشر کرد.

***
همه بازیکنان پرسپولیس به جز ترابی با دستبند مشکی به زمین آمدند

امروز بازیکنان پرسپولیس اعلام کرده بودند که تا ماهینی آزاد نشود در لیگ بازی نخواهند کرد.

ایران وایر - اما امروز در زمان بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی، از طریق احمدی مجری شبکه سه صدا و سیما، اعلام شد به دلیل آماده نبودن نور ورزشگاه این بازی فعلا آغاز نشده است.

viber_image_2022-10-02_12-06-06-057.jpgviber_image_2022-10-02_12-07-46-784.jpgطبق گزارش‌های رسیده از تهران، بازیکنان پرسپولیس، با تهدید نیروهای امنیتی راهی ورزشگاه آزادی شدند.

بازیکنان پرسپولیس همگی به جز «مهدی ترابی» با دستبند مشکی بلند در زمین آزادی حاضر شدند.

سروش رفیعی: شب قبل از بازی، برای حمایت از ماهینی سراغمان آمدند

«سروش رفیعی» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار امروز تیمش مقابل تراکتور به روزنامه ورزشی «گل» گفته است که شب قبل از بازی این تیم، بازیکنان تهدیدهایی به صورت حضور و تلفنی از برخی نهادهای امنیتی داشته‌اند.

سروش رفیعی در این مصاحبه گفته است: «از حسین ماهینی دفاع کردیم و شما صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید و شب قبل از بازی سراغ‌مان می‌آیید. اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد به ناموس ما می‌گوید و هیچی به هیچی؟ نمی‌دانم کی هستی اما وجودش را داری بدون بادیگارد و حمایت جلوی ما بایستی و درباره زن و بچه ما حرف بزنی؟»

اشاره او به «حسن عباسی» سخنران نزدیک به حاکمیت است که مدعی شده بود بازیکنان فوتبال برای بی‌حجاب شدن زنان‌شان از «مهسا امینی» دفاع کرده‌اند.

سروش رفیعی گفته است: «فوتبالیست‌ها از بدبختی و کف جامعه یه اینجا رسیدند؛ وجودش را داری درباره زن و بچه‌ سیاستمدارها که آن سر دنیا هستند و هر طور دوست دارند زندگی می‌کنند صحبت کنی؟»

سروش رفیعی بار دیگر رفتارش در قبال مهسا امینی را تایید کرده و گفته است: «همانطور که زن بچه‌ام برایم مهم هستند، تمام دختران و زنان این سرزمین هم‌ مهم هستند.»

***

pers_banner.jpgایران وایر - «ایران وایر» مطلع شده است که بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس، اعلام کرده‌اند تا زمان آزاد نشدن «حسین ماهینی» کاپیتان سابق این تیم از بازداشت، حاضر به ورود به زمین مسابقه برای دیدار با تراکتور در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر ایران نیستند.

یکی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به ایران وایر گفته است که تمامی بازیکنان این تیم تصمیم خود را به گوش مدیران باشگاه رسانده‌اند، اما همه آن‌ها تحت فشار باشگاه و نهادهای امنیتی هستند.

حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران، هفتم مهرماه توسط نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی بازداشت شد.

حسین ماهینی در دو هفته گذشته در توییتر خود با اعتراضات ضد حکومتی مردم ایران علیه نظام جمهوری اسلامی اعلام همبستگی و همراهی کرده بود.

منبع خبری ایران وایر که خود یکی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس است به ایران وایر گفته است: «از ساعتی که این خبر را اعلام کردیم، تماس‌های مکرری با بازیکنان گرفته شد، اما ما حاضر نیستیم وارد زمین مسابقه شویم.» او گفته است بازیکنان این تیم توسط نهادهای امنیتی تهدید شده‌اند.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران میزبان تیم تراکتور خواهد بود.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

«مهدی تاج» عضو سابق اطلاعات سپاه اصفهان ریاست فدراسیون فوتبال ایران را برعهده دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy