Sunday, Oct 9, 2022

صفحه نخست » شلیک مستقیم سرکوبگران به مغز راننده جوانی که بوق می زد

wire_banner.jpgایران وایر - سازمان غیردولتی ناظر بر اینترنت جهانی، نت بلاکس، از قطع کامل اینترنت در شهر سنندج، مرکز استان کردستان، در بحبوحه اعتراضات امروز خبر داده است.

شبکه حقوق‌بشر کردستان از سرکوب گسترده شهروندان معترض در جریان اعتراض‌های گسترده به دت نیروهای ضدشورش و بسیج خبر داده و تایید کرده‌اند که نیروهای سرکوب به سوی معترضان تیراندازی کرده و دستکم و دو نفر را کشتند.

در ساعات اولیه اعتراضات وب‌سایت حقوق بشری هه‌نگاو ویدئویی از کشته شدن یک راننده در شهر سنندج را منتشر کرد که گفته می‌شود به دلیل اینکه بوق می‌زد از ناحیه سر مورد اصابت مستقیم گلوله ماموران امنیتی قرار گرفته و جان باخته است.

سازمان حقوق بشری هه‌نگاو هویت این شهروند جوان را داریوش علیزاده اهل سنندج (سنه) اعلام کرده و تایید کرده است که او به دلیل زدن بوق ممتد در داخل اتومبیل خودش، توسط نیروهای سرکوبگر از ناحیه سر هدف قرار گرفت و کشته شده است.

ظهر شنبه ۱۶ مهرمهرماه حوالی ظهر و در چهارمین هفته اعتراضات سراسری در ایران در شهرهای مختلف ایران شهروندان معترض مجددا به خیابان‌ها آمدند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

حضور شهروندان در خیابان بر اساس یک فراخوان عمومی مبنی بر برگزاری‌ تجمع‌های سراسری در ساعت ۱۲ روز شنبه، ۱۶ مهر صورت گرفته و شمار زیادی از شهرهای ایران شاهد تداوم اعتراضات هستند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy