Sunday, Oct 9, 2022

صفحه نخست » حملات وحشیانه حیوانات بی ناموس جمهوری اسلامی به زنان شجاع ایرانی +۱۶

bbc_banner.jpgبی‌بی‌سی - در خیابان آزادی تهران نیروهای امنیتی موبایل زنی را از دست او گرفته‌اند. هنگامی که زن اعتراض می‌کند یک لباس شخصی لگدی به وسط پای او می‌زند. پس از آن، نیروهای امنیتی این زن این معترض را با مشت و لگد به زمین می‌زنند، و نیروهای زن دستجمعی به او لگد می‌زنند، او را روی زمین می‌کشند و با خود می‌برند.

در این ویدیو همچنین دیده می‌شود که نیروهای لباس شخصی معترضی را دستگیر کرده و با خود می‌برند که لباسش پاره شده و در راه رفتن تعادل ندارد.

مکان ویدیو خیابان آزادی نرسیده به میدان آزادی تشخیص داده شده است.

در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است دیدیده می‌شود که چندین نیروی ضد شورش و لباس شخصی به زنی که به نظر می‌رسد در ماه‌های آخر بارداری است حمله می‌کنند. ‌ »مردی هم همراه زن است که تلاش می‌کند از زن در مقابل ماموران محافظت کند و خطاب به ماموران می‌گوید «آقا خانمم است، باردار است.»‌

محل این ویدیو مشخص نیست اما با عنوان امروز ۱۶ مهرماه منتشر شده است. ‌ صدای رهگذران هم شنیده می‌شود که نکن برادر من این چه کاری است که می‌کنید. ‌در مقابل صدای ماموران می‌آید که «حرف نزن»‌ در نهایت تلاش زن و مرد برای رهایی به جایی نمی‌رسد و در ویدیو دیده می‌شود که آنها را باخشونت به خودروی امنیتی می‌برند.

این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و گفته می‌شود مربوط به شهر مشهد و حوالی پارک ملت است. در این ویدیو دیده می‌شود که زنی روی زمین افتاده و دیگران به کمک او می‌آیند. تا زمان انتشار این ویدیو وضعیت سلامت این زن و مکان این اتفاق برای بی‌بی‌سی فارسی قابل تشخیص نیست.

ویدیویی به گزارشگر منوتو رسیده از مادر متولد ۱۳۴۰ که امروز ۱۶ مهرماه در راه دادگاه ماموران امنیتی با اسلحه پینت‌بال به نقاط مختلف بدن او شلیک کرده و با باتون به سر او نیز زده‌اند.

ویدیویی به دست گزارشگر منوتو رسیده از امروز ۱۶ مهرماه در مشهد که «ایستادگی» زنی را در مقابل ماموران امنیتی نشان می‌دهد که با باتون به او حمله کرده‌اند.
ویدیویی به دست گزارشگر منوتو رسیده از اعتراضات امروز، ۱۶ مهر ماه در تهران از اصابت تیر به صورت یک زن جوان و مجروح شدن شدید او.


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy