Tuesday, Oct 11, 2022

صفحه نخست » پیوستن ورزشکاران ملی به صف معترضین: دیکتاتور عذرخواهی نمی‌کند، می‌رود

hero_banner.jpgایران وایر - با وجود انتشار اخباری مبنی بر تهدید شدن کشتی‌گیران ایرانی توسط «علی‌رضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی ایران به گوش می‌شد، «علیرضا گودرزی» کشتی‌گیر آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم و یکی از مدعوین به اردوهای تیم ملی کشتی آزاد ایران، در صفحه اینستاگرام خود پست‌هایی در حمایت از معترضین به قتل مهسا امینی منتشر کرده است.

علی‌رضا گودرزی در یک استوری اینستاگرامی خود نوشت: «به دل نگیرید که بعضی‌ها نمی‌فهمند؛ پول، نان و امتیاز، مانع از فهم است.»

او همچنین در واکنش به صحبت‌های اخیر برخی از مسئولین جمهوری اسلامی برای گفت‌وگو با معترضین نیز نوشت: «دیکتاتور عذرخواهی نمی‌کند، می‌رود.»

soghoot.jpgعلی‌رضا دبیر کشتی‌گیران ایرانی را تهدید کرده است که در صورت انتشار پست‌ها یا مطالبی در حمایت از معترضین در ایران، نه تنها دیگر به اردوهای تیم ملی دعوت نخواهند شد که شخصا آن‌ها را به نهادهای امنیتی معرفی خواهد کرد.

با این وجود برخی از کشتی‌گیران ایرانی سکوت نکرده‌اند. علیرضا گودرزی سابقه دعوت به تمامی تیم‌های ملی کشتی ایران در رده‌ها سنی مختلف را دارد.

در همین زمینه:

hero2_banner.jpgمحمد طلایی: نه اسلام در خطر است نه تمامیت ارضی

محمد طلایی کشتی‌گیر پرافتخار سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «نه اسلام در خطر است نه تمامیت ارضی ایران. فقط رفاه مسئولین و زندگی بچه‌هاشون در خطره.»

محمد طلایی همچنین به کشته شدگان اعتراضات اخیر نیز نوشت: «هر گلوله فقط یک پرنده را می‌کشد، اما هزاران پرنده را به پرواز در می‌آورد.»

محمد طلایی دارنده یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی در اوزان ۵۸ و ۶۰ کیلوگرم است.

hero3_banner.jpgهمچنین امروز «عادل غلامی» بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران در واکنش به صحبت‌های «محسن مهدیان» مدیرعامل روزنامه همشهری که گفته بود: «پلتفورم‌ها را جوری ببندید که با فیلترشکن هم باز نشوند» نوشته است: «آن‌چه باید ببندیم دهان توست.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

ورزشکاران ایرانی در حالی به صف معترضین پیوسته‌اند که طی هفته‌های اخیر تهدیدهای امنیتی علیه آن‌ها روز به روز افزایش یافته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy