Sunday, Oct 16, 2022

صفحه نخست » "عابدزاده می‌دانست تو بی‌شرفی"

miladzandpour1.jpgایران وایر - «میلاد زنیدپور» بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، ساعاتی پس از آن‌که در صفحه اینستاگرام خود، تصویری از گزارش «ایران وایر» در مورد کشته شدن دختر دانش‌آموزی در اردبیل را منتشر کرده بود، مجبور به حذف آن شد.

میلاد زنیدپور در کنار این گزارش خطاب به نیروهای امنیتی و حاکمیت جمهوری اسلامی نوشته بود: «حرامزاده‌ها شما از چه نسلی هستید که شبیه هیچ انسانی نیستید؟»

طی هفته‌های گذشته، فشار فدراسیون فوتبال و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی به بازیکنان فوتبال برای همراه نشدن با موج اعتراضات مردمی افزایش یافته است.

میلاد زنیدپور بازیکن سابق تیم‌های داماش، سایپا، سپاهان، ذوب‌آهن، گسترش فولاد و پیکان است که در زمان سرمربی‌گری «علی‌ دایی» و «کارلوس کی‌روش» به اردوی تیم ملی ایران دعوت می‌شد. او ۱۷ بار پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کرده بود.

akbarYusefi1.jpgهمچنین «اکبر یوسفی» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پاس که سابقه قهرمانی با تیم پاس در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و مقام سوم با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ را دارد، در واکنش به صحبت‌های «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان که گفته بود ورزشکاران رزمی‌کار و موتورسوار در کنار نیروهای سرکوب‌گر جمهوری اسلامی حضور دارند نوشت: «لباس سفید و مقدس رزمی‌کاران حرمت دارد. اما خودت هم لباس موتورسواری بپوش و برو، بلکه به مدال بی‌شرفی المپیک که لایقش هستی برسی.»

طی روزهای اخیر، اتهامی که وزیر ورزش متوجه رشته‌های رزمی و موتورسواری ایران کرد، از سوی ورزشکاران با واکنش‌هایی همراه شد.

اکبر یوسفی همچنین با انتشار تصویری از «نیما نکیسا» دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران که با «چفیه سفید» از نیروهای سرکوب‌گر حمایت کرده بود نوشت: «متاسفم که در تیم ملی کشور عزیزم در کنارمان بودی. احمدرضا عابدزاده چه خوب می‌دانست که تو چه بی‌شرفی هستی.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

اشاره او به درگیری‌های قدیمی احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران با نیما نکیسا است؛ در اردوهای تیم ملی در دهه ۹۰ میلادی عنوان می‌شد که نیما نکیسا، مخبر نهادهای اطلاعاتی و نزدیک به حراست سازمان تربیت بدنی است.

abed.jpg و نخستین بار این موضوع را احمدرضا عابدزاده در اردوهای تیم ملی ایران عنوان کرده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy