Tuesday, Oct 18, 2022

صفحه نخست » انتشار تصاویری از حضور الناز رکابی، عضو تیم ملی سنگ‌نوردی ایران در وزارت ورزش

گفته می شود این تصاویر بیشتر شبیه حضور یک گروگان در میان ربایندگانش است

بی بی سی - خبرگزاری‌های ایران با انتشار تصاویری از حضور الناز رکابی، عضو تیم ملی سنگ‌نوردی ایران در وزارت ورزش و جوانان و دیدار وزیر ورزش با او خبر داده‌اند.

01.jpgخانم رکابی پس از حضور بدون پوشش سر در مسابقات آسیایی سئول، بامداد امروز به وقت محلی وارد تهران شد. پیش از رسیدن به تهران در یک استوری که در حساب اینستاگرام الناز رکابی منتشر شد، نوشته شده است که نداشتن حجاب او «سهوی و ناشی از اعلام زودهنگام نام برای حضور در پای دیواره» بوده است. در ویدیویی که از خانم رکابی در بدو ورود به ایران منتشر شده، او دوباره با اشاره به این استوری، آن اظهارات را تکرار کرد.

بسیاری از ناظران اظهارات مشابهی که در این مدت از سوی چهره‌ها از جمله مهران مدیری منتشر شده است را ناشی از فشارهای امنیتی دانسته و آن را به اعتراف‌های اجباری مشابهت داده‌اند.

02.jpgدر این دیدار که خانواده رکابی از جمله برادر او به عنوان مربی‌اش حضور داشتند،وزیر ورزش ایران در سخنانی الناز رکابی را در ادامه راه حرفه‌ای‌اش تشویق کرد گفت: «وزارت ورزش و جوانان متعلق به تمامی ورزشکاران است و در این راه تمامی ابزارهای قانونی در خدمت ورزشکاران بوده و خواهد بود.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy