Friday, Oct 21, 2022

صفحه نخست » مصاحبه الناز رکابی «اعتراف اجباری» بوده و از وی چک میلیاردی گرفته شده است

01_rekabi.jpgگفته شده که الناز رکابی تحت عنوان مراقبت اکنون در «حبس خانگی» است.
یک منبع آگاه به بی‌بی‌سی فارسی گفته است که مصاحبه الناز رکابی در بازگشت از رقابت‌های سنگ‌نوردی آسیا تحت فشار و «اعتراف اجباری» بوده است.

به گفته این منبع قبل از سفر به کره جنوبی از خانم رکابی علاوه بر یک چک بدون تاریخ به ارزش یک میلیارد تومان، یک وکالت تام الاختیار به فدراسیون کوهنوردی با حق واگذاری ملک گرفته شده است.

بر این اساس خانم رکابی تهدید شده که در صورت عدم همکاری یک قطعه زمین خانوادگی آنها به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد تومان مصادره می‌شود.

الناز رکابی بعد از رسیدن به فرودگاه، به خانه نرفته بلکه تا زمان دیدار با وزیر ورزش، در محلی دربسته در آکادمی ملی المپیک تحت نظر ماموران لباس شخصی بوده است

در همین زمینه، رادیو زمانه نوشت:

منابع آگاه می‌گویند رکابی بعد از رسیدن به فرودگاه به خانه نرفته و در محلی در بسته در آکادمی ملی المپیک تحت نظر ماموران لباس شخصی بوده است.

این ورزشکار ایرانی ساعاتی بعد در دیدار با علیرضا سجادی وزیر ورزش ایران دیده شده که در آن بدون مانتو و تنها با ژاکت ورزشی و کلاه‌ آن که بر سر کشیده بود حضور داشت.

منابع آگاه گفته‌اند که از الناز رکابی قبل از سفر به کره جنوبی، یک چک یک میلیارد تومانی بدون تاریخ و وکالت تام الاختیار به فدراسیون کوهنوردی برای اجرای سند ملک گرفته شده است.

الناز رکابی تهدید شده که در صورت همکاری نکردن، زمین خانوادگی آنها به ارزش حدود ۱۰ میلیارد مصادره می‌شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy