Saturday, Oct 22, 2022

صفحه نخست » سد علی! حماسه برلین را ببین و از شدت غضب دق کن!؛ ف. م. سخن

C0D2E1C0-A40C-4917-89F7-8976A4107254.pngبله بله! این جمعیت را امریکایی ها و اسراییلی ها با هواپیمای هرکولس به برلین آورده بودند تا اثر راهپیمایی اربعین را خنثی کنند!

این جمعیت یک صدا شعار می دادند «مرگ بر خامنه ای» تا اثر سرود «سلام فرمانده» را در دل جهانیان از میان ببرند!

شما که می گویی، بدتر از این ها را بگو! چاخان تر از این ها را بگو! دل ات را به توطئه های دشمن خوش کن! دل ات را به یاوه های فرماندهان هیولاصفت و کاسه لیسان حکومت ات خوش کن!

این جمعیت را که دیدی، اگر قرار بود در ایران چنین اجتماعی برگزار شود، اجتماعی که پلیس محافظ آن باشد، اجتماعی که مردم از به خیابان آمدن نترسند، و فردا با زندان و شکنجه رو به رو نشوند، اجتماعی که مسوولان شهر، حتی برای خارجی ها، خیابانی پهن و عریض را ببندند و کار تظاهرات مردم را چنان سازمان دهی کنند که همه بیایند راحت حرف شان را بزنند و بعد هم به سر خانه و زندگی شان باز گردند، آری اگر در ایران ما چنین اجتماعی برگزار شود، قطع و یقین بدان که میلیون ها نفر در آن حضور خواهند یافت. از شهرهای بزرگ گرفته تا روستاهای کوچک.


بسیار تلاش شد که راهپیمایی برلین شکست بخورد و به انحراف کشیده شود اما این اتفاق نیفتاد.

خوشبختانه هم در رویدادهای ایران، هم در حرکت های اعتراضی خارج از کشور، ماموران حی و حاضر و «اسلیپر های» پنهان حکومت نکبت، نتوانستند خرابکاری قابل توجهی بکنند و تا این لحظه مردم در مقابل حکومت هم در داخل هم در خارج کاملا موفق عمل کرده اند.

من به عنوان یک ایرانی، به نوبه ی خودم، از برگزار کنندگان تظاهرات برلین، از آقای حامد اسماعیلیون به عنوان دعوت کننده ی اصلی، از ایرانیانی که از نقاط مختلف اروپا، خود را با اتوبوس و قطار به برلین رساندند، از مسوولان شهر برلین، و نیز بچه هایی که در صفحات مجازی، بیست و چهار ساعته خبرها را رله می کردند سپاسگزاری می کنم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy