Friday, Nov 4, 2022

صفحه نخست » مجری سابق شبکه ورزش: مردم ایران بیش از من به کمک‌های شما نیاز دارند

pourbakhsh_banner.jpgایران وایر - «مجتبی پوربخش» مجری سابق شبکه ورزش، از مردم ایران خواسته است برای او کمپینی راه‌اندازی نکنند. این درخواست پس از آن صورت گرفت که او خودروی شخصی‌اش را برای تامین هزینه‌های زندگی‌اش به فروش گذاشت.

مجتبی پوربخش تهیه‌کننده و مجری برنامه‌های ورزشی شبکه ورزش بود که چهاردهم مهرماه با انتشار پستی به صورت غیرمستقیم، خبر از اخراج خود از تلویزیون حکومتی ایران داد.

صداوسیمای حکومتی ایران، جلوی پرداخت معوقات تمامی کارمندانش که طی ماه‌های اخیر به دلیل همراهی با معترضین یا سکوت نکردن در قبال سرکوب و کشتار مردم، اخراج شده یا استعفا داده‌اند را گرفته است.

او در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشته بود: «تن آدمی شریف است به جان آدمیت.»

سی‌ام شهریور و در اوج اعتراضات سراسری به قتل «مهسا امینی»، ایران وایر مطلع شد مجتبی پوربخش مجری و تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی شبکه ورزش، تا اطلاع ثانوی از کار برکنار شده و حق ورود به این سازمان را نخواهد داشت.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

ساعت یک بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران، صفحه اینستاگرامی «فوتبال یک» به تهیه‌کنندگی و اجرای مجتبی پوربخش، با انتشار پستی، از پخش نشدن این برنامه خبر داد. سازمان صداوسیما و نهادهای امنیتی، معدود گزارشگران و مجریان صداوسیما را به دلیل اظهار نظرهای شخصی‌شان در صفحات اجتماعی، زیر فشار گذاشته‌ بودند.

دلیل تعطیلی دو هفته‌ای برنامه فوتبال یک و ممنوعیت از ورود مجتبی پوربخش به صداوسیما، حمایت از پست‌های علی کریمی در صفحات اجتماعی‌اش و حمایت از اعتراضات اعلام شده بود.

مجتبی پوربخش روز گذشته با انتشار تصویری از خودروی خود در صفحات اجتماهی‌اش نوشت: «پدرم بهم یاد داد شرف رو ارزون نفروشم دستمو جلو نامرد دراز نکنم. ماشین زیر پامو گذاشتم فروش اما شرف و شعورمو حراج نمی‌کنم. روزهای خوب ماهم میرسه شک ندارم.»

تیرماه سال جاری مجتبی پوربخش در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد از دو سال قبل به «سرطان خون» مبتلا است و طی این مدت، غیر از «برخی از نزدیکانش» هیچ کس را از این موضوع مطلع نکرده بود.

حالا به نظر می‌رسد مردم ایران در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای این مجری سابق صداوسیما هستند.

مجتبی پوربخش نوشته است: «راضی نیستم برای من کمپینی راه‌اندازی شود. وضع من از وضع مردمی که حتی نان برای خوردن ندارند بدتر نیست.»

او با کنایه زدن به عبارت «جراحی اقتصادی» که پیش از این توسط «ابراهیم رئیسی» وارد ادبیات جمهوری اسلامی شده بود نوشته است: «در این شرایط سخت که اقتصاد ایران پس از جراحی متاسفانه دچار مرگ مغزی شده است، ما مردم فقط خودمون رو داریم که باید بیشتر پشت هم باشیم و بیشتر به هم محبت کنیم.»

به نظر می‌رسد طی روزهای گذشته، مردم ایران بیش از قبل به هم نزدیک شده باشند.

دیروز (پنج‌شنبه)، برای نخستین بار طی تاریخ، سرمربی پرسپولیس، یک عنوان قهرمانی را به تیم رقیب سنتی یعنی استقلال تبریک گفت. «یحیی گل‌محمدی» با انتشار تصویری از لحظه بالا بردن جام قهرمانی توسط بازیکنان استقلال و خودداری آن‌ها از جشن، قهرمانی این تیم را تبریک گفته بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy