Sunday, Nov 6, 2022

صفحه نخست » جنگ جوانان با مُلایان و تکیه بر ناسیونالیسم ایرانی، عرفان قانعی فرد

qf_banner.jpgسخنرانی عرفان قانعی فرد در اندیشکده عربی مطالعات خاورمیانه

بیشتر از یک ماه گذشت. این یک انقلاب و رستاخیز ملی در ایران است . یک جریان زودگذر نبود بلکه خشم فروخفته مردمانی صبور است. این منازعه سیاسی کش دار، نشانه خشم یک ملت علیه استبداد دینی و نهاد شوم مُلایان است. توسعه فقر، جامعه ناراضی، فساد حکومت مستبد، خشونت و چماق، ویرانی کشور، نبود آزادی اجتماعی، نبود حقوق بشر، نظام مافیایی و... بر این شعله افزوده است. همه جای ایران ویران و تاراج شده در حال سوختن و خروش مردمان آن است. ایران، آتش گرفته است. جنازه جمهوری اسلامی هم روی دست مردمان مانده و نسل جوان نترس ، می خواهند در قبرستانی دفن کنند تا از نو، سرزمین شان را بسازند. بارها و بارها این اتفاق در تاریخ ایران افتاده است.

نسل جوان هم یک هدف بیشتر ندارد و آن هم نابودی ساختار کهنه و پوسیده و شرارت بار مُلایان است که هم مانع رسیدن به دمکراسی و صلح و آرامش اند و هم مزاحم پیشرفت و ترقی جوانان این کشور و منطقه.

نظام جمهوری اسلامی مُلایان، یک غده سرطانی است که جراحان جوان با دست خالی، اما اراده تغییر و با تکیه بر ناسیونالیسم ایرانی و هویت ایرانی، تصمیم دارند آن را به زباله بیندازند. اقتدار مردم، قانون، آزادی اجتماعات، آزادی بیان، آزادی قلم، حق زندگی، حق انتخاب و ... در ایران پس از حماقت 1979 وجود ندارد. همین ناسیونالیسم و بازگشت به تاریخ ایران زمین، ضامن مقابله با تفکر وحشیانه و ویرانگر خمینیسم است.

از نظر اجتماعی ، ایران در آخرین درجه از استبداد و شقاوت است. مُلایی زبان نفهم و خرفت پیر بر ما حکم می راند که از هیتلر آلمان، مائو چین، لنین و استالین روسیه، موسولوینی ایتالیا، پل پوت کامبوج، کیم یونگ کره، فیدل کاسترو کوبا، ایدی امین اوگاندا، فرانکو اسپانیا، قذافی لینی، صدام عراق، چاوسشکو رومانی خطرناک تر است. دو دیکتاتور ایران، خمینی و خامنه ای از مغول هم بدتر و مایه ننگ تارخ بشری و جهان فعلی اند. صرفا نسبت به تاریخ پادشاهی ایران و نام شاه فقید، کینه شتری نداشتند، با تمدن بشری و انسانیت و صلح مشکل داشتند.

اینکه مُلایان و یا کمونیست ها می گویند در قبل از بلوای 1979 آزادی نبوده، یک نوع شیادی و شارلاتانیسم سیاسی است. آنها می دانند آزادی در همه چیز بود. آنها به دنبال آزادی در بمب گذاری و ترور و بانک زنی و آدم ربایی بودند تا خمینی را خوشحال کنند. و همگی پشت سر استبداد مُلا براه افتادند و هنوز هم آثار جنگ با شاه ، در ادبیات و تفکرشان هست. اما نسل جوان نمی شنود، راه خودش را می رود. دیگر 1357 نزد جوانان، اعتباری ندارد.

امروزه جوان ایرانی می داند که باید این راه سنگلاخ و پر فراز و نشیب را افتان و خیزان بپیماید. اما خوب می داند که ریشه بدبختی و عقب ماندگی و ناکامی و فقر او، همین نهاد مُلایان و رژیم سرکوبگر آن است که از 1357 ، قطار را از مسیر اصلی خارج کرده است. مُلایان یک ماموریت داشتند، که توسعه فقر و ویرانی ، نمایش استبداد در ایران و رواج خرافات و موهومات بود. ماموریت شان را انجام دادند. حمله مغول و تاتار هم چنین بلایی بر سر ایران نیاورد.

البته این قیام ملی هم طبعا مشکلات و موانعی دارد، گروهی فریبکار، تحریف گر، سانسورچی و مخرب هم در کمین نشته اند تا به استبداد کمک کنند. اصلاح طلبان حکومتی - چپ اسلامی - که در جنایت با حکومت شریک اند و همه شبکه های فارسی خارج از کشور مانند لندن را فتح کرده اند . مانند ویروس کرونا همه جا هستند و سعی دارند دیگر صداها را سانسور کنند. تاریخ تحریف شده از ایران را ترویج می دهند و همصدا با کمونیست های شوروی و چین، ضد هویت و خرد ایرانی اند. هنوز در فکر رواج افکار بیات شده چپ اند. اما کو گوش شنوا!؟

یا لابی های وابسته به حکومت مُلاها که در خارج از کشور به دنبال زنانه و مردانه کردن هستند؛ اما این قیام ملی، قیام همه مردمان ایران و مردان و زنان آن است. البته همسو با تبلیغات شوم مُلایان، گروه هایی تجزیه طلب ها و یا تروریست های باقی مانده از 1979 که همراه خمینی و یا دوستدار شوروی و صدام حسین و یاسر عرفات و مائو و کاسترو و انورخوجه بودند، گاهی فریادی می کشند. اما نسل جوان ایران این عروسکان رنگ و رو رفته قدرت طلب ها را نمی شنود و نمی شناسد. ایران، تغییر کرده و زمانه ، عوض شده است...

اصلاح طلبان ( چپ اسلامی) هنوز می خواهند که به لب خوک، ماتیک بزنند! اما نه خامنه ای در ایران اعتباری دارد و نه مُلایانی که به خود مرجع تقلید می گویند. با فروپاشی مُلاها هم مانند آلمان پس از هیتلر و نازی ها، باید لباس شوم مُلا و تبلیغات آنان در پارلمان کشور ممنوع شود. در این 44 سال آبرو و احترام و شخصیت و اعتباری برای مرجع تقلید فاسد هم نماند. همگی دست در جنایات هولناک داشتند.

اندیشه فکری حاکم بر نسل جوان فعلی با نگاه روشن و تمرکز قوی روی هدف، اراده قوی و درک ضرورت تغییر، نترسیدن و تحمل و دور اندیشی، شیفته انقلاب جدید و تغییر رژیم هستند.

البته با فروپاشی جمهوری اسلامی در ایران همه چیز در منطقه تغییر می کند، هم شبکه فراملیتی تروریسم اسلامی از بین می رود و هم اثری از هلال شیعی و هم گروه های تروریستی شیعه ( حزب الله، حماس، جهاد اسلامی، داعش و ... ) در خاورمیانه باقی نمی ماند. هم کشورهایی مانند بحرین و امارات و عربستان و لبنان و عراق و سوریه و ... با نابودی شبکه مُلایان ایرانی ، رنگ آرامش و آسایش را خواهند دید.

البته با پیروزی جنبش، نهاد مُلای شیعه و سنی از بین می رود و دیگر مُلایی در ایران، جرات و شهامت حضور و ظهور در میان مردم با لباس شوم را ندارد. قطعا در پارلمان کشور هم این نهاد شوم، تبلیغات شان و مدارس شان هم ممنوع می شود. هم اکنون هم ایران، کانون وحشت و کابوس مُلایان مروج افراط گرایی اسلامی و تروریسم اسلامی شده است.

حالا، یک لحظه ، تصور کنید که یک روز در قبرستان به دنبال اسم خشن ترین کشور حامی تروریسم اسلامی - که موشک و پهباد و بمب اتمی داشت - در جهان قرن 21 باشید. زیرا بنیان سلول های سرطانی مُلایان راهی قبرستان می شوند. النصر بالرعب شعار این فاسدترین حکومت الله بر زمین بود. اما بدنام ترین و منفورترین تاریخ جهان شد. سخنرانی اول خمینی در قبرستان بود و پایان این رژیم دوستدار جنگ و عزا و ماتم و اربعین و بمب هم در قبرستان بود. این راز تاریخ است!

امیدوارم رسانه های عربی و تلویزیون ها، ایرانیان را در توسعه تفکر انقلاب جدید و نابودی مُلایان ما ایرانیان را یاری دهند. فرزندان ایران، وارثان تمدن کهن و تاریخ قوی هستند. در آئین پادشاهی ایرانی، هرچه بود ،دوستی و مروت و آرامش و صلح بود. اما مشتی راهزن با عمامه و ریش و نعلین، خاورمیانه زیبا را به آتش کشیدند و رفتند! دیپلماسی با مُلا هم مانند بازی شطرنج با گوریل است، جز توحش و تروریسم و شارلاتانیسم، که همگی در خمینیسم جمع شده ، چیز دیگری نمی دانند.

  • متن عربی با عنوان : حكومات الله فسادًا على وجه الأرض در تویتر قانعی فرد موجود است

گفتگویی در این باره : الشرق: مرگ برجام، پایان بازی مُلاها و دمکرات ها [ترجمه در توضیح ویدئو] - YouTube



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy