Sunday, Nov 6, 2022

صفحه نخست » نماینده مجلس: برای ما حفظ نظام حتی از حفظ جان امام زمان هم مقدم‌تر است

zaman_banner.jpgایلنا: نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: آقای شمخانی حفظ نظام از اوجب واجبات است حتی از حفظ جان امام زمان (عج) هم مقدم تر است. شما نباید رفاقت با خاتمی را بر اصل نظام اسلامی مقدم بدارید.

حسین جلالی در نشست علنی امروز ( یکشنبه ۱۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: لازم می دانم از مردم خوب، جوانان مومن، نوجوانان پاک و شجاع تشکر کنم وقتی دست دشمن را به عیان دیدند اتاق فرماندهی آمریکا و اسرائیل را بر اغتشاشات به وضوح مشاهده کردند دیدند که با حرکت خشن جوانان مان را در کوچه و خیابان به خاک و خون کشیدند، نوزاد را در آغوش مادر دریدند و دانش آموز مظلوم را در کنار خانواده تکه تکه کردند و چادر این نماد ملی، دینی و ایرانی را از سر نوامیس مان به اسم آزادی کشیدند وقتی دانشجویان و دانش آموزان اهانت به مقدسات را توسط عده ای از اراذل و اوباش مشاهده کردند، زمانی که دانشگاه ها را صحنه عربده کشی، فحاشی ناموسی و قداره بندی کرده و سالن غذاخوری مختلط، ورزشگاه مختلط و خوابگاه مختلط دختر و پسر را خواستار هستند هر ایرانی باغیرت به خروش می آید و ضمن انزجار از این جماعت وارداتی غرب که دل در گرو اسرائیل کودک کش و آمریکای غارتگر دارند از آنها بیزاری می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وقتی سرکرده فتنه ۸۸ ابوموسی اشعری به عنوان صلح کل قیافه حق به جانب به خود می گیرد و بیانیه می دهد و جمهوری اسلامی را به خشونت متهم می کند و از طرف اغتشاشگران و جمهوری اسلامی مظلوم می خواهد که از اقدامات خشونت آمیز اجتناب کند چرا دبیر شورای امنیت ملی این کد واضح امنیتی را جدی نمی گیرد و روابط عاطفی و رفاقت با شخص ممنوع تصویر مانع از برخورد جدی با این شخص مفسد و محارب می شود. آقای شمخانی حفظ نظام از اوجب واجبات است حتی از حفظ جان امام زمان (عج) هم مقدم تر است. شما نباید رفاقت با خاتمی را بر اصل نظام اسلامی مقدم بدارید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy