Tuesday, Nov 8, 2022

صفحه نخست » سخنرانی امروز حسین طائب در گردهمایی بانوان فرهیخته البرز

taeb_banner.jpgجراحی اقتصادی یک دوره خونریزی دارد تا به تعادل برسد / دشمن با پنجمین فتنه خود تلاش کرد تا به ایران فشار بیاورد تا پای میز مذاکره امضا دهد / حجاب نماد عمومی حاکمیت الله است

ایرنا: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان بدانند که ملت مسلمان و قهرمان ایران پیروز میدان ها است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب عصر سه شنبه در گردهمایی بانوان فرهیخته البرز افزود: دشمنان فکرمی کردند با فشار اقتصادی و مساله حجاب می توانند اهداف خود را پیش ببرند اما موفق نشدند .

وی بیان داشت: امروز می بینیم که آمریکا و اسراییل خود با مشکلات عدیده ای مواجه هستند؛ بنابراین مقاومت های مردم که هویت های مختلفی مانند انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، مقاومت ،خدمت و پیشرفت را در برداشته موجب شده که بر مشکلات فائق آییم .

وی گفت: اگر حزب الله شدیم غالب هستیم؛ درعرصه سیاست باید به این نکته توجه داشت که یک زمانی ۲ قطب جهانی که باهم رقابت برای سلطه برجهان داشتند اما با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ملت ایران در مقابل استبداد ایستاد ؛ بنابر این با دست خالی هویتی به نام انقلاب اسلامی شکل گرفت که نه سلطه گر و نه سلطه پذیر بلکه زیر پرچم الله است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: هویت انقلاب اسلامی را دشمنان تحمل نکردند بنابراین با کودتا و شورش های منطقه ای جنگ علیه ملت ایران به راه انداختند اما شکست خوردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمنان پس از توطئه های مختلف تحریم های اقتصادی را آغاز کردند و داعش شکل گرفت تا منطقه خاورمیانه به هم بریزد.

وی اضافه کرد: دشمنان در ایجاد مشکلات در منطقه به دنبال آن بودند تا به واسطه تصرف ایران بر کشورهای دیگر مسلط شوند که دراین راستا هویتی به نام مقاومت شکل گرفت .

طائب یادآورشد: پس از همه این نقشه های شوم دشمن با قدرت هوشمند وارد عمل شد اما اکنون با تلاش های بی سابقه در کشور هویتی به نام پیشرفت را به ثبت می رسانیم .

طائب با اشاره به اینکه تبدیل علم به ثروت نیاز به جراحی دارد ، گفت: اقدامات موثری در بحث هدفمندی یارانه ها صورت گرفت و جراحی اقتصادی یک دوره خونریزی دارد تا به تعادل برسد که دولت انقلابی زیرساخت ها را درست کند .

وی یاد آورشد: جنگ جدید دنیا جنگ آب و غذا است و آمریکا به دنبال کدخدایی در دهکده ارتباطات است بنابراین چالش هایی مانند چین، روسیه و ایران دارد، بنابراین آمریکا چالش اوکراین را برای روسیه ، تایوان را برای چین و بی ثباتی را برای منطقه و ایران در نظر گرفت.

طائب بیان داشت: برای ممانعت از پیشرفت دشمن حتی تلاش کرد در درون خانه ها نیز درگیری راه بیندازد بنابراین از دانشگاه ها شروع کرد و با ۲ موضوع معیشت و حجاب پیش

رفت پس از دانشگاه ها درتلاش بود تا این درگیری ها را به قومیت ها منتقل کند و بعد ازآن به زندانها بکشاند بطوریکه می خواست عراق بی ثبات شود و اربعین شکل نگیرد.

مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن آمد روایتگری دروغ انجام داد و احساسات را تحریک کرد و با پنجمین فتنه خود پس از سالهای ۷۸، ۸۸، ۹۸ و امسال تلاش کرد تا به ایران فشار بیاورد تا پای میز مذاکره امضا دهد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy