Tuesday, Nov 8, 2022

صفحه نخست » تصویر بی حجاب و پیام جدید ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی، بازیگر،‌ در تصویری که شامگاه چهارشنبه در اینستاگرامش منتشر کرده با برداشتن حجاب اجباری،‌ پلاکاردی در دست گرفته که روی آن شعار «ژن،‌ ژیان، ئازادی» نوشته شده است

او پیشتر با اعلام حمایت از اعتراضات نوشته بود: «می‌مانم، از کار دست می‌کشم. کنار خانواده‌های زندانی‌ها و کشته‌شده‌ها می‌ایستم و حق‌خواهشان خواهم بود.»

ta.jpg

ایران وایر - «ترانه علیدوستی»، بازیگر سینمای ایران که محبوبیتی بین‌المللی دارد در پستی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، بدون حجاب اجباری و با در دست داشتن کاغذی که روی آن نوشته شده «ژن ژیان ئآزادی»، از اعتراضات زنان و مردم ایران علیه حکومت اعلام حمایت کرده است.

او با انتشار این تصویر نوشته است: «غیبت آخر تو، کوچ مرغان صدا، ختم این غائله نیست!»

خانم علیدوستی پیش از این نیز بارها، به صورت جدی در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود، از اعتراضات مردم حمایت کرده بود.

او پیش‌تر با انتشار ویدیوی گیس بریدن سینماگران زن فرانسوی، از جمله «ژولیت بینوش» در اینستاگرام خود به انگلیسی نوشته بود که از همراهان، هنرمندان و خواهران عزیز خود بابت این حمایت آنان تشکر می‌کند.

در هفته‌های گذشته و همزمان با اعتراضات گسترده مردمی در بیش از ۱۳۰ شهر ایران، هنرمندان، سلبریتی‌ها و ورزشکاران حرفه‌ای بسیاری از اعتراضات ضدحکومیت مردم حمایت کرده‌اند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

«کتایون ریاحی»، بازیگر سینمای ایران پیش از این با انتشار تصویر خود بدون حجاب اجباری و حمایت از معترضان، تحت پیگرد قرار گرفت ولی موفق شد که از دست مامورانی که برای بازداشت او آمده بودند بگریزد.

***

در همین زمینه:

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy