Wednesday, Nov 23, 2022

صفحه نخست » مهدی طارمی: فقط برای لذت بردن به جام‌جهانی آمده ام، "مسائل سیاسی" برایم مهم نیست

taremi_banner.jpgمهدی طارمی: فقط برای لذت بردن به جام‌جهانی آمده ام، مسائل سیاسی برایم مهم نیست

پیشتر علیرضا جهانبخش به یک خبرنگار ورزشی که از او در ارتباط با شادی نکردن احتمالی بازیکنان ایران پس از گلزنی پرسیده بود، گفته بود: فکر می‌کنم شما خبرنگار رسانه انگلیسی هستید و اگر همگروه نبودیم‌ این سوال را مطرح نمی‌کردید.

***

ایران وایر - امروز هم «مهدی طارمی» مهاجم تیم فوتبال، در پاسخ به سوال خبرنگار فیفا که در مورد واکنش بازیکنان به اعتراضات سراسری مردم در ایران سوال کرد، گفته است: «من سیاسی نیستم و با سیاست هم کاری ندارم. نمی‌دانم چرا دائما سوالات سیاسی درباره ایران می‌پرسید و درباره جنگ اوکراین سوال نمی‌کنید.»

مشخص نیست که چرا خبرنگار فیفا باید از مهدی طارمی بازیکن تیم فوتبال ایران که در پورتو پرتغال بازی می‌کند، در مورد حمله نظامی «روسیه» به «اوکراین» سوال کند. همچنین مشخص نشده که اگر چنین سوالی از او پرسیده می‌شد، او چه موضعی در قبال حمله یکی از مهم‌ترین حامیان جمهوری اسلامی به اوکراین می‌گرفت.

مهدی طارمی همچنین گفته است که «فقط برای لذت بردن از جام‌جهانی فوتبال» به قطر آمده و نمی‌خواهد به این سوالات جواب بدهد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

او در حالی مدعی شده «سیاسی نیست»، که طی سال‌های اخیر، بارها تولد «علی خامنه‌ای» رهبر جمهوری اسلامی را به او در صفحه اینستاگرامی‌ خود تبریک گفته، برای «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین سپاه قدس متن‌های محبت‌آمیز می‌نوشت و پس از کشته شدن قاسم سلیمانی، او را قهرمان ملی معرفی می‌کرد. مهدی طارمی همچنین خردادماه سال جاری برای دریافت مجوز واردات خودرو و تغییر کادر فنی تیم فوتبال ایران، همراه با «علی‌رضا جهانبخش» به دفتر «ابراهیم رئیسی» دیدار «محمد مخبر» معاون اول رییس جمهور رفته بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy