Friday, Nov 25, 2022

صفحه نخست » خبرگزاری فارس هک شد

گروه هکری «بلک ریوارد» وبسایت خبرگزاری فارس ‌نیوز، وابسته به سپاه پاسداران را هک کرد. بلک ریوارد در پیامی که روی صفحه اول خبرگزاری فارس ظاهر شده، اعلام کرده نزدیک به ۲۵۰ ترابایت دیتا را از تمام سرورها و کامپیوترهای این مجموعه حذف کرده است.

frs.jpg

پیشتر بلک ریوارد ایمیل‌های کارکنان دانشگاه الزهرا و سازمان پزشکی قانونی را نیز هک کرده و از آنان خواسته بود که با معترضان همصدا شوند.

این گروه وب‌سایت برخی دیگر از دانشگاه‌ها و اداره‌های حکومتی مثل بنیاد مسکن و شرکت توسعه انرژی اتمی ایران را نیز هک کرده است.

پیام کامل هکرها:

مزدبگیران «بنگاه لجن‌پراکنی فارس» سال‌هاست تصور می‌کنند کسی جلودار آن‌ها نیست و برای خودشان تخته‌گاز می‌روند؛
اما زهی خیال باطل! انتشار دروغ، شایعه‌پراکنی، پرونده‌سازی علیه مردم ایران فعالیت کردن و نوشتن، تاوان سنگینی دارد؛
به‌خصوص زمانی که «حقیقت روشن می‌شود»، پرده‌ها فرو می‌افتد و ذات فرومایه‌ این مزدبگیران، برای همگان برملا می‌شود.


بخش اعظم نامه اعمال سیاه تک‌تک کارکنان رسمی و همکاران غیررسمی بنگاه لجن‌پراکنی فارس، امروز با جزئیات تمام در اختیار ماست و این هشدار را به سایر جیره‌خواران سپاه و آخوندها می‌دهیم که روزهای تاریک و سختی در انتظارشان است.
به سراغ تک‌تک‌تان خواهیم آمد.

این مژده را نیز به هموطنان عزیزمان می‌دهیم که تمام اطلاعات بنگاه لجن‌پراکنی فارس، شامل بولتن‌های محرمانه خبری که به نهاد رهبری و سپاه ارسال می‌کردند، به همراه فکس‌ها، تماس‌های رکورد شده، اطلاعات پورتال‌های داخلی مربوط به مکالمات اداری و کارتابل‌‌های خبری، آرشیو تصاویر، همچنین اسناد مالی، همگی دانلود شده است و همچنین نزدیک به ۲۵۰ ترابایت دیتا، یا به عبارتی هست و نیست بنگاه لجن‌پراکنی فارس از ابتدا تاکنون، از تمامی سرورها و کامپیوترهای متعلق به این مجموعه را حذف کرده‌ایم.

برای زن، زندگی، آزادی
برای #مهسا_امینی‏
بلک‌ریوارد



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy