Saturday, Nov 26, 2022

صفحه نخست » کُردم و شیفته ایران نه منتظر جمهوری‌اسلامی دوم اصلاح‌طلبان

qf2_banner.jpgنکات مورد اشاره امروز عرفان قانعی‌فرد در گفتگوی امشب با تلویزیون الحدث:
۱. مُلاهای وحشی که در حکومت اند، مهم ترین مانع در سر راه دمکراسی در ایران و صلح و ثبات در خاورمیانه اند.
۲. چپ اسلامی یا اصلاح‌طلبان در پی ماتیک کشیدن بر روی یک خوک اند. اما نسل جوان آگاه و وطن پرست و ایران دوست، در پی بازپس گرفتن ایران و تولد دوباره اند. اراده شان با تکیه بر وطن دوستی، تغییر رژیم است آنهم با دست خالی، بی هیچ سلاحی.
۳.رهبران خودخوانده که اکثرا وابسته به باند اصلاح‌طلبان اند و لابی های بدنام مانند نایاک، در پی منحرف کردن جوانانند. طرح این شیادان، امتداد جمهوری‌ توحش اسلامی مُلایان است.
۴.چهره زشت و نازیبای مُلای زبان نفهم با هیچ سناریویی اصلاح نمی شود. برخی از کشورهای منطقه هم هواخواه اصلاح‌طلبان اند برای پوست اندازی رژیم ، اما این کمکی به صلح و ثبات در خاورمیانه نمی کند.


۵. دستگاه اختاپوس مذهبی مُلایان، حکومتی وحشی است. این رژیم، ربطی به ایران و ایرانی ندارند. این رژیم تجسم وقاحت و شارلاتانیسم است با اندیشه خمينیسم.
۶.اما مردم ایران، کشورشان را دوست دارند، تجزیه طلبی بهانه ای در تبلیغات شوم مُلا و اصلاح‌طلبان است. اما کُردها و بلوچ ها می گویند، جانم فدای ایران. من، خودم کُردم و شیفته ایران هستم. ما یک ملت هستیم با یک پرچم که آنهم شیروخورشید است نه پرچم تروریست های عمامه بسر و نعلین به پا. ملت ایران، کاری به تجزیه‌طلبان تروریست کهنه بعثی ندارد.
۷‌. مُلاهای اشغالگر ایران و خلافت اسلامی سفیه وقیح شان، بدتر از عباسیان و اُموی و عثمانی و داعش اند و کابوس قرن ۲۱م اند. ۱۱ گروه تروریستی در عالم دارند. امیدوارم برادران عرب مان در منطقه، این موضوع را خوب متوجه باشند.
۸. سلامی یک دلقک و مترسک و سگ دست آموز خامنه‌ای و سخنانش فاقد ارزش است. یک شیطان وقیح و نماینده حکومت خونتا است. می گویند عالم و آدم بدند و این شیاطین خوب اند. این تروریست های ترسو و بُزدل، فقط زبان گلوله و توحش را می دانند اما نسل باهوش و وطن پرست ایرانی، شکست شان می دهند. و این مسیر سنگلاخ پر از نشیب و فراز را با موفقیت می پیمایند.


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy