Sunday, Nov 27, 2022

صفحه نخست » شاهکار جدید از مصاحبه زنی که به قطر رفت (دلقک دوم!)

dalghak_banner.jpgمصاحبه چند زن ایرانی در جام جهانی قطر با رسانه‌های خارجی در شبکه‌های اجتماعی سوژه کاربران شده است.

رویداد۲۴ - فیلمی از فرح عبدی کارمند وزارت ارشاد که از آزادی زنان در ایران می‌گفت در روزهای گذشته سوژه کاربران شده بود که چگونه می‌شود کارمند بخش رسانه‌های خارجی وزارت ارشاد حتی ابتدایی‌ترین کلمات انگلیسی را نداند. حالا امروز فیلم دیگری منتشر شده که یک زن به کمک مصاحبه‌شونده قبلی می‌آید تا کار را جمع کند.

جملات عجیب و غریب او اما سوژه جدیدی شده است؛ از جمله اینکه واژه(solve) به معنای حل کردن را «اسلاو» می‌گوید و جملات بی‌معنایی می‌گوید که به زعم خود مشکل را حل کرده است!

***

***

در روزهای گذشته بحث‌هایی زیادی درباره افرادی که به قطر برده شده‌اند وجود دارد و وزارت ورزش هنوز درباره اینکه این افراد با چه هزینه‌ای برای تماشای جام جهانی قطر فرستاده شده‌اند، سکوت کرده است.

به گزارش رویداد۲۴ مصطفی وثوق‌کیا از اصولگرایان فعال در حوزه فرهنگ، امیرحسین ثابتی مجری برنامه جهان‌آرا، محمدرضا شهبازی مجری برنامه طنز پاورقی، مهدی خانعلی‌زاده مجری برنامه سیاسی بدون توقف، حسین دارابی کارگردان اصولگرا، دانیال معمار سردبیر روزنامه همشهری در دوره زاکانی، علی رجبی مجری و برنامه‌ساز سیاسی و ... از جمله چهره‌هایی هستند که به عنوان خبرنگار قطر رفته‌اند؛ در حالی که هیچکدام از آنها خبرنگار ورزشی نیستند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy