Tuesday, Nov 29, 2022

صفحه نخست » قطر: رشوه و حمایت از تروریسم، عرفان قانعی فرد

Erfan_Ghaneifard2.jpgیکی از بزرگترین برندگان «حماقت ۵۷»، کشور قطر بود. این شیخ نشین با کمتر از ۱۲۰۰۰ کیلومتر مربع مساحت و حدود ۵۰۰۰۰۰ جمعیت بومی (و حدود ۲ میلیون خارجی که اکثرا کارگر موقتی هستند) ده‌ها سال است که منابع گازی و نفتی مشترک پارس جنوبی را با همکاری شرکت‌های نفتی غربی غارت می‌کند. این ذخایر مشترک شبیه ظروف مرتبطه عمل کرده و به دلیل بی لیاقتی مُلاهای ایران که اهمیت این موضوع را درک نکرده‌اند، قطر موفق شد معادل میلیاردها دلار از ذخایر این منطقه بطور یک جانبه بهره برداری کند.

امیران فاسد ولی زیرک این شیخ نشین که در زمان شاه فقید می‌بایست در پشت در هفته‌ها منتظر اجازه شرفیابی می‌ماندند با آمدن مُلایان و جمهوری نکبت در سال ۱۳۵۷ این فرصت را غنیمت شمرده و از حماقت و بی سوادی مُلایان بی وطن سو استفاده کرده، با کمپانی‌های نفتی قراردادهای بزرگی را برای غارت و تاراج پارس جنوبی امضا کردند. اگر شاه فقید در ایران می‌بود، این‌ها هرگز چنین موقعیتی را به خواب هم نمی‌دیدند. قطر برای ده‌ها سال بدون سر و صدا و با در خواب نگه داشتن آخوندها و همدست‌هایشان صدها میلیارد دلار از ذخایر مشترک پارس جنوبی که بزرگترین ذخیره گازی جهان می‌باشد را فروخته و به خزانه خود ریختند.

به یاد دارم که حضرات انقلابی ۵۷ی، حتی امروز هم از ضررها و حیف و میل‌های جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایران در تخت جمشید، با نام رسمی «دو هزار و پانصدمین سال بنیانگذاری شاهنشاهی ایران به‌دست کوروش بزرگ»، چیزی حدود ۶۰۰ میلیون دلار هزینه برداشت و معرف تمدن و فرهنگ کهن ایران به جهانیان بود) که آن همه پرستیژ، نفوذ سیاسی و آبرو برای ایران آورد و به همه ما غرور ملی و اعتماد به نفس داد، حماسه سرایی و انتقاد می‌کنند ولی در مورد این اشتباه جمهوری نکبت و ۴۴ سال محنت که صدها میلیارد دلار به ایران ضرر زده، خفه خان گرفته‌اند! چون برایشان «حماقت ۵۷»، ارزش و هویت است!
امیران قطر آموختند که برای درخواب نگه داشتند آخوندهای بی لیاقت، باید به آنها با حمایت از «بلوای ۵۷» و اهدافش رشوه داد. اصولا از لحاظ تاریخی، رشوه به عنوان کلید و ابزاری که بسیاری درها را برای قطر بازکرده، بک عامل مشخص این کشور شده است.
مردم کثافت کاری پاندورا و سو استفاده‌های این شیخ نشین را در بردن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ فراموش نکرده‌اند. اقتصاد قطر ظرفیت جذب میلیاردها دلار درآمدهای آنرا نداشته و آنها مجبورند قسمت بزرگی از این درآمدها را در کشورهای دیگر سرمایه گذاری کنند.
تا اینجا این مسایل به خود آنها مربوط می‌شود و ما ایرانیان به جز سرزنش از خود به خاطر بی لیاقتی رژیم ملایان کار دیگری نمی‌توانیم بکنیم، چیزی که باید خون هر ایرانی را به جوش بیاورد، نقش و همکاری نزدیک شیخ طمیم بن حماد امیر قطر با رژیم جنایت کار مُلایان می‌باشد.
حکومت قطر[Qatar]، تاریخچه حمایت از گروه‌های تروریستی مانند اخوان المسلمین، طالبان، القاعده و حماس را در پرونده خود دارد. قطر با حکومت آخوندها نیز روابط نزدیکی داشته و برای نمونه افشای نوار صوتی معاون بسیج و رفتار ماموران قطری در طی بازی‌های جام جهانی این روزها، هیچ شک و تردیدی را باقی نمی‌گذارد که آنها حتی اسم ایرانیانی را که برای بازی‌های ایران بلیط خریده‌اند، به رژیم جمهوری اسلامی داده است.
خبرگزاری الجزیره (Al Jazeera) به طور سیستماتیک از آغاز انقلاب ۱۴۰۱ حقایق را به نفع جمهوری اسلامی مُلایان وارونه جلوه می‌دهد و تمام سعی خود را می‌کند تا این رستاخیز ملی و جنبش تاریخی را بی ارزش نشان دهد.

قطر، از ورود هر خبرنگاری که مورد تائید جمهوری اسلامی نباشد، جلوگیری کرده است. برخی خبرگزاری‌های خارج از کشور که تا به امروز نقش مهم را در پوشش خیابانی اوضاع ایران ایفا کردند و به پربیننده ترین تلویزیون‌های جریان اصلی در ایران تبدیل شدند، اجازه ورود به قطر و این بازی‌ها را پیدا نکردند.
ایرانیانی که برای این بازی‌های بلیط خریده و قصد داشتند پرچم واقعی و ملی شیر و خورشید یا تی شرت هایی با آرم شیر و خورشید همراه خود داشته باشند اجازه ورود را پیدا نکردند و برایشان همه گونه مشکلات ایجاد کردند.
مسابقات، بزودی تمام خواهند شد اما ملت ایران دولت و امیر فاسد قطر را نه می‌بخشد و نه فراموش می‌کند. در ایران آزاد فردا، سیاست مداران خوش فکر، ورزیده و قابل ما در ایران، این حساب‌ها را با این امیر نشین "میکی ماوسی" تسویه خواهند کرد. این یک تهدید نیست، یک قول است.
ایرانیان در تمام جهان، باید با نوشتن مقالات و ایمیل و برگزاری تظاهرات در مقابل سفارت خانه‌های قطر و افشاگری اعمال قطر در حمایت از تروریسم به این کشور نشان بدهند که همکاری یا جمهوری اسلامی شرط بندی روی اسب بازنده و خیانت نابخشودنی به مردم ایران می‌باشد. روزهای عمر جمهوری نکبت به شمارش معکوس افتاده است.
به دولت قطر اطمینان می‌دهیم که یکی از اولویت‌های مهم دولت دمکراتیک و شایسته ایران آزاد این خواهد بود که دیگر به آن، اجازه تاراج منابع مشترک پارس جنوبی ندهیم. کارشناسان، مهندسان و سیاست مداران لایق ایران آزاد فردا مثل زمان شاه فقید از منابع کشور ایران که در این ۴۴ سال حکومت بی لیاقت ملایان به غارت رفته دفاع کرده و کسانی که بخواهند تجربه شوم پارس جنوبی را دوباره رقم بزنند باید صبح‌ها خیلی زود از خواب بیدار شوند.
شاهزاده رضا پهلوی اخیرا به طور غیر مستقیم امثال دولت قطر را از همکاری با دولت نکبت حذر داشته‌اند.
در انتها یاد آور می‌شوم، آخوندها که امیدوارند با مسابقات جام جهانی، اعتراضات و انقلاب ۱۴۰۱ به حاشیه رفته و پایان یابد، سخت در اشتباهند. انقلاب ۱۴۰۱، غیرقابل برگشت است و هر روز نیروهای رژیم در حال ریزش بوده و هزاران نفر از طرفدارنش به جنبش خواهند پیوست. وسط بازان باید بدانند که اگر با این انقلاب نیستند، پس با رژیم‌اند. همه دیدند مردم با فوتبالیست‌های غیرملی چه برخوردی دارند و تاریخ هم آنها را نخواهند بخشید.
جای بسی تاسف است که جای ناصر حجازی‌ها و علی کریمی‌ها را اشغال هایی مانند علی پروین و مهدی طارمی و بیراوند گرفته‌اند. فردای جمهوری اسلامی این بوقلمون‌های خائن، باید به سوال‌های زیادی جواب پس بدهند.
به بسیجیان مزدور و بی وطن نیز گوشزد می‌کنیم که بزودی سازمان شما به دلیل جنایت‌های بی شمارش در این ۴۴ سال به حکم ملت ایران، منحل و غیرقانونی اعلام خواهد شد. درست مثل نهاد به اصلاح روحانیت (مُلایان). امروز استعفا ندهند و به مردم نپیوندند، فردا هم برایشان خیلی دیر خواهد بود. بازی، تمام شده است!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy