Thursday, Dec 8, 2022

صفحه نخست » ادعای مُلای بی اخلاق وشوخی امنیتی است

۱.این اعتصابات و اعتراضات سراسری شده و مُلاها یک پیام کذب فرستادند و گفتند که پلیس امنیت منحل شده است. این جوک است که مُلای بی اخلاق دم از اخلاق می زند. این صدای ماشین تبلیغات استبداد دینی مُلاها بود و لابی های وابسته به سپاه و آدم های آنها در رسانه های متفاوت که این شوخی شرم آور امنیتی و ادعای بی ربط را گسترش بدهند. اصلاح طلبان و بازوهای رژیم در خارج از کشور این شایعات را پخش می کنند برای یک هدف و آن هم فریب و شارلاتانیسم و اقناع جامعه جهانی است .
اما در واقع امر چیزی تغییر نکرده و قوانین مزخرف هنوز باقی است. رژیم خمینیستی تا الان ۶۰۰ انسان کشته که ۶۰ نفر کودک بوده اند و ۲۰۰۰۰ نفر در زندان هستند و به زندانیان شکنجه و تجاوز شده و حتی جنازه مُرده ها را هم از بیمارستان دزدیده اند.. این مُلاهای تروریست که اخلاق و انسانیت نمی دانند و آنها یادآور سلطان های جانی صفویه هستند و کتاب مقدس شان خمینیسم است که انبانی از رذالت ها است. لطفا فریب این دروغ های حکومت و شوخی های امنیتی را نخورید و به سخنان جمعیت خاموش ایران گوش کنید که عزادار جگرگوشه هایشان هستند و آوازشان، فریاد آزادی است که سر می دهند. با آنها همگام باشید.

۲.ایران در لحظات واقعیت تاریخ قدم برمی دارد. مردم ایران با اراده تغییر می خواهند خطرناک ترین رژیم تروریستی جهان و دستگاه مُلاها را از کار بیاندازند. دقت بفرمائید که ما از مُلای وحشی نعلین به پا حرف می زنیم. بسیج و سپاه و وزارت اطلاعات چه کسانی هستند؟ تروریست هایی که چماق دست اختاپوس ملاها هستند و کار و بارشان، کشتن و قتل و آدم کشی است. احتمال تغییر رژیم در آینده نزدیک ممکن است و مردم ایران هم این راه سنگلاخ رسیدن به دمکراسی را افتان و خیزان می پیمایند اما ۳ مشکل داریم که دوست دارم در یک تریبون جهانی برای برادران عربم فریاد بزنم : ۱. برخی از کشورهای دوستدار حمایت از مُلاها هستند و تغییر رژیم در ذهن شان ممنوع است مانند کاخ سفید / ۲. برخی کشورهای عربی به دنبال مافیای اصلاح طلبان راه افتاده اند . آیا نمی دانند که اصلاح طلب و اصولگرا دو روی یک سکه هستند. هر دو وحشی و هر دو تروریست پرور و فاسد. /
۳. وجود برخی اپوزیسیون جعلی سراپا فاسد و بندباز و حقه باز و نمی خواهند از جمهوری اسلامی عبور کنند می خواهند امتداد حکومت ملاها باشند . به دنبال معامله برای دگردیسی و تکثیر جمهوری اسلامی اند . خود رهبرپندارهایی هم داریم که یا مربوط به نایاک هستند تا اصلاح طلبان و چپ اسلامی و مرتب شعار فمینیستی و قومی کردن و زنانه و مردانه کردن و .. را مطرح می کنند که نشان عقب ماندگی است. این ها در بازی یلتسین برای حفظ الیگارشی فاسد ک گ ب حرکت می کنند. دوستانم در سازمان های امنیتی آمریکا می دانند که سربسته دارم چه می گویم. خانم آوریل هینس - مدیر جامعه اطلاعاتی آمریکا - هم بهتر از من می داند که دیگر مُلا آبرو اعتباری ندارد نه سرود ملی اش احترام دارد نه پرچم سوراخ شده داره نشان مُلاها. اسرائیل هم می داند که با تغییر رژیم فقط صلح و امنیت و آرامش به منطقه باز می گردد. پس لازم نیست در صحنه شطرنج اوباش، مهره عوض کرد!


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy