Friday, Dec 9, 2022

صفحه نخست » کشتن پست فطرتانه محسن شکاری، جنایتی که هیچگونه در رویی برای سدعلی باقی نمی گذارد...؛ ف. م. سخن

021E6FE9-A9BE-49F9-8E23-9988AD10BB4A.pngجوان ۲۳ ساله، محسن شکاری، به جرم بستن خیابان در اعتراض به حکومت نکبت، و مجروح کردن یکی از سگ های هار و مسلح سد علی خامنه ای، که «منجر به بخیه خوردن محل زخم سگ مزبور به تعداد ۱۳ عدد» شده بود، امروز اعدام شد.

جنایت های فجیع حکومت نکبت اسلامی، در طول ۴ دهه حکمرانی اش اظهر من الشمس است و نیازی به تشریح کمیّت و کیفیت آن ها نیست.

این اعدام و به عبارتی قتل عمد و آگاهانه ی حکومتی اما، برگ تازه ای از جنایت های حکومت آدمخوار اسلامی را به کتاب قطور جنایات این حکومت اضافه کرد که از نظر ماهیتی، با دیگر آدمکشی های حکومت تفاوت دارد.

اول این که جوان اعدام شده، قتلی مرتکب نشده بود که بخواهد قصاص شود.

دوم وارد کردن زخم در حد ۱۳ بخیه، حتی در خود جمهوری اسلامی، دلیلی برای اعدام معترضان قدیم و جدید نبوده است و حکومت با بستن دروغ و ردیف کردن جرم های دیگر، اقدام به آدمکشی قانونی می کرده است.

سوم فرصت ندادن به محکوم به مرگ، برای رد اتهاماتی که به او زده شده و عدم ارائه ی سند برای همین مواردی که او را به خاطر آن ها اعدام کرده اند. گفته می شود محسن، به یک لباس شخصی تا بن دندان مسلح، زخم ی در حد ۱۳ بخیه وارد کرده است که آن هم ثابت شده و ثبت شده نیست.


اگر حکومت، قتل مهسا امینی را بر گردن نگرفت و آن را به حیله های مختلف به بیماری کودکی و سکته و امثال این ها ربط داد،
اگر حکومت کشتن کیان ۹ ساله را به گردن مادر او و دیگر معترضان انداخت،
اگر حکومت، برای کشتن نیکا و حدیث و مهرشاد و دیگر بچه های جوان داستان ها سر هم کرد،

کشتن رسمی و علنی و «قانونی» -البته قانون آدمخواران حاکم بر سرزمین ایران- هیچ راه در رو و ماستمالی کردن برای حکومت نکبت و سر دسته اش سد علی دَوَنگ باقی نگذاشته است.

می توان در خیابان گلوله زد و گفت گلوله اشتباهی به فلان کس خورده یا اشتباهی باعث مرگ او شده. می توان با باتون به سر دختر دستگیر شده کوبید و مرگ او را در اثر خونریزی مغزی اتفاقی دانست. می توان دختر نوجوان را از بالای ساختمان به پایین افکند و گفت او خودکشی کرده. می توان برای هر قتل و جنایتی دلیلی تراشید و خود را از مسوولیت آن مبرا کرد.

اما این که جوان ۲۳ ساله ای را بگیری، به زندان بیفکنی، شکنجه اش بدهی، از او ویدئو تهیه کنی، به خانواده اش بگویی چیزی در باره ی او نگویید والّا آزاد نمی شود، بعد رسما و علنا با عَلَم کردن جرم جدیدی از فاضلاب قوانین اسلامی به نام «من شهر السلاح لاخافه الناس» اوایل مهر او را دستگیر کنی و اواخر آبان همان سال حکم اعدام اش را صادر کنی و اوایل آذر -یعنی دو ماه و چند روز بعد- اعدام اش کنی، از این جنایت آشکار و بهیمی هیچ جور نمی توان شانه خالی کرد و قاتل اصلی محسن و محسن ها کسی نیست جز سد علی دَوَنگ که امیدواریم با به دَرَک واصل شدن هر چه زودتر ش، و فرو افتادن این ستون پوسیده، کل بنای نظام با همت جوانان شجاع بر سر مسوولان اش خراب شود و همگی روانه ی جهنم شوند....

*************

واکنش مادر محسن شکاری به خبر اعدام فرزندش

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy