Friday, Dec 9, 2022

صفحه نخست » در روز جهانی حقوق بشر علیه اعدام و کشتار جوانان ایران بپاخیزم، بهروز ستوده

Behrouz_Sotoudeh.jpgتوحش خامنه‌ای و حلقه کوچک جانیان پیرامون او که همان خدایان اعدام وکشتاردهه ۶۰ هستند این روزها به اوج رسیده است واین توحش فقط و فقط ناشی از ترس روزافزون ازانقلاب شکوهمند زن-زندگی-آزادی است که بنیان کل نظام خونریزحکومت جهل و جنایت را نشانه گرفته است. مهره چینی‌های خامنه‌ای وجمع کردن کسانی که ۴۳ سال سابقه آدمکشی دارند در زیر چتر بیت رهبری مدتها پیش ازآنکه خیزش سراسری زنان و جوانان ایران آغاز شود دقیقا برای چنین روزهائی بوده است. اما آنچه ذهن علیل خامنه‌ای نتوانسته بود محاسبه کند تفاوت و ماهیت انقلابی خیزش سراسری کنونی با خیزش‌ها و اعتراضات قبلی است، در ارزیابی ذهن علیل خامنه‌ای ودستگاه سرکوبگرش تصورشده بود که این بارنیزمانندگذشته با یک یورش سبعانه وبگیرو ببندوزندان وشکنجه واعدام میتواند معترضان را سرکوب نمایند، غافل ازاینکه این خیزش ازجنس انقلاب و فراتر از آن از جنس یک رنسانس ایرانی است برای برچیدن تمام مظاهر ظلم و فساد و بی عدالتی و نابرابری و تبعیض‌های مذهبی و قومی وجنسی و جنسیتی است.

دوماه ونیم است کابوسی بنام انقلاب زن-زندگی- آزادی خواب را چشمان خامنه‌ای وتمام کسانی که ۴۳ سال برشانه‌های مردم ایران سوارشده وکشوری را ویران کرده‌اند ربوده است. کشتارصدها جوان وکودک ودستگیری وشکنجه هزاران معترض خیابانی نه تنها نتوانسته است انقلاب نوین مردم ایران شکست دهدبلکه دامنه این انقلاب دوران ساز با اعتصابهای کارگری ودانشجوئی وبازاریان عمق وگسترش بیشتری پیدا کرده است، ودرچنین شرایطی است که خامنه‌ای وخدایان دهه ۶۰ به حربه شکنجه واعدام واعتراف اجباری یعنی همان شیوه‌ای که در دهه ۶۰ به آن متوسل شدند و بقای حکومت اسلامی را موجب گردیدند روی آورده‌اند! صدورسریع احکام اعدام فله‌ای برای تعدادی از جوانان معترض دستگیرشده و اجرای حکم اعدام درمورد محسن شکاری به اتهام مضحک ونخ نمای "محاربه"! فقط بیانگر وحشتی است که سرتاپای حکومت خودکامه خامنه‌ای را فراگرفته است، وحشت از سرنگونی و کشیده شدن به پای میز محاکمه به اتهام جنایت علیه بشریت.

برای جلوگیری از خونریزی بیشتر خامنه‌ای و خدایان دهه ۶۰ میبایستی جهانیان را به کمک طلبید تا بلکه بشریت متمدن علیه توحش جانیان حاکم برایران وارد صحنه شوند. ۱۰ دسامبر که مصادف باروزجهانی حقوق بشر است فرصت مناسبی است برای چند میلیون ایرانی خارج ازکشورکه صدای جوانان دستگیر شده و زندانیان سیاسی-عقیدتی باشند. شعار "اعدام در ایران ممنوع" و "زندانی سیاسی آزاد گردد" میتواند توسط ایرانیان درسرتاسردنیا طنین افکن شود و نهادها و شخصیت‌های حقوق بشری و دولت‌های مدعی مدافع حقوق بشر را برای متوقف کردن احکام اعدام جوانان ایرانی به کمک طلب طلبیده شوند. جان عزیزدهها جوان ایرانی در خطر است ایرانیان خارج از کشور با تظاهرات و تجمع‌ها درسرتاسردنیا میبایستی به وظیفه ملی و انسانی خود عمل کرده و روز شنبه ۱۰ دسامبر را به روز دفاع از زندانیان و تلاش برای لغو احکام اعدام و آزادی زندانیان سیاسی-عقیدتی اختصاص دهند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy