Friday, Dec 9, 2022

صفحه نخست » به تحصیلکردگان جنایتکار! مسعود نقره کار

noghrekar_banner.jpgیکی از عوامل تداوم حیاتِ حکومت اسلامی، شما تحصیلکردگانِ خادم ولایت فقیه هستید، شمائی که علیرغم تحصیلات آکادمیک و حمل تیترهای دهان پُرکن با واژگان و صفت‌های مرتجع، مغزشویی و مسخ شده، شرف فروخته و انسان نماهای خادم ظلم تعریف می‌شوید. حکومت اسلامی، حکومت جهل و جنون و جنایت است، و شما خادمان تحصیلکرده‌اش در ایران و در جهان، در زمرۀ اثبات کنندگان این واقعیت‌اید که تحصیلات دانشگاهی و کسب مدارک تحصیلی دانشگاهی، آدمی را به انسانیت و مدنیت نزدیک نمی‌کند و حتی دسته‌ای از شما تحصیلکردگان را صاحبِ روش و منشِ توحش کرده است.

در طول حیات حکومت اسلامی، شما، صدها تحصیلکردۀ دانشگاه‌ها در سطح جهان، به ویژه از اروپا و امریکا و کانادا، در ادامۀ حیات این حکومت نقش داشته‌اید، شما، جناب دکتر، مهندس، وکیل، استاد دانشگاه که حتی بی واسطه آمرین و عاملان جنایت‌ها بوده‌اید.

شما که می‌گویم نمونه هائی می‌آورم تا مشخص‌تان کنم.
شما را می‌گویم جناب دکتر علی اکبر ولایتی، خادم خمینی و مشاور خامنه‌ای و دو دوره وزیر امور خارجه حکومت اسلامی، که به عنوان یک پزشک عامل جنایت و سبب قتل دگراندیشان و مخالفان سیاسی و عقیدتی حکومت خودکامه اسلامی شده‌اید، شمایی که درکشتار دگراندیشان و مخالفان حکومت اسلامی در تبعید (در خارج از کشور) دست داشته‌اید. و فراوانند موجوداتی امثال شما، دکتر روازاده‌ها، دکترسعید نمکی‌ها، دکترسیدحسن قاضی زاده هاشمی‌ها، دکتر بهرام عین الهی‌ها و صدها پزشکی که به اشکال گوناگون در خدمت ولایت جنایت بوده‌اید.

شما مهندس برق و" ریاضی دان"، جناب جواد لاریجائی، سخنگوی حقوق بشراسلامی و معاون بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر اسلامی قوه قضائیه، مدافع سنگسار و شکنجه و اعدام که آمر و عامل جنایت هستید، و محمد حسن صادقی مقدم، فیزیکدان و از حقوقدانان شورای نگهبان، مثل مهندس سید کاظم کاظمی (حاج مجتبی)، تحصیلکرده‌ی رشته‌ی مهندسی مکانیک از ایالت تگزاس آمریکا که بازجو و شکنجه گر زندان‌ها بود، و یا حاج سعید امامی (اسلامی) از تحصیلکرد گان رشته مهندسی مکانیک درامریکا که از آمران و عاملان کشتاری که به قتل‌های زنجیره‌ای معروف شده است، بود.

و شما کمال خرازی،‌ها و منوچهر متکی‌های تحصیلکرده که خدوم جنایت شدید.

شما، شما که هم امروز در دولت رئیسیِ جانی، و در بسیاری از ارگان‌ها ازدور و نزدیک مشاطه گری ارتجاع می‌کنید و دربارگاه خلافت به جنایت و یا همکاری با جنایتکاران مشغول‌اید.

براستی تا کی می‌خواهید مسخ شدۀ شریعتی خشن و حشونت مقدس‌اش، ستایشگر تخریب و مرگ، و شیفتۀ جاه و مقام و منافع مادی (مالی) باشید و ابزاری برای جنایت پیشگی و جنایت پیشگان، و تا مغاک شکنجه گری و دست زدن به قتل وکشتار سقوط کنید؟

نقش و تاثیرتان در تداوم جهل و جنایت در میهنمان تعیین کننده بوده و هست، در ایران آزاد شده و پس از لایروبیِ حکومتِ وحشیِ اسلامی بخشش شما سخت تر از بخشش جانیان بی سواد و کم سواد خواهد بود، و شاید هم ناممکن.

با چراغ آمده‌اید، اما این چراغ وجود و هستی‌تان را به آتش خواهد کشید.

تا دیرتر نشده از جهل و جنایت فاصله بگیرید.

مسعود نقره کار



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy